Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Har chatten daua?

Ser sånn ut, ble vel for mange memes. Er på saken :slight_smile:

image

3 Likes

IMG_1380

5 Likes

Ser ut til at den har krasjet på en helt ny måte! Så spennende! :smiley: Det vil nok ta tid å fikse dessverre, bruk Insider småprat eller noe til diskusjon inntil videre :slight_smile:

1 Like

Tellverkene for likes tror jeg ikke har fungert i en måneds tid nå @pdx ? Blir kilovis med dopamin alle TI sine skribenter har gått glipp av det, så det må du fikse!

2 Likes

Chatten min fungerer ikke, kommer inn på chat men disconnecter med engang og så rett i loading, sånn fortsetter den frem og tilbake non stop

Jeg hadde samme problem. Virket å løse seg ved å fullstendig slette alt av logg/Informasjonskapsler osv om jeg ikke husker feil.

1 Like

Takk, ja det har funket for de fleste :slightly_smiling_face::+1:

1 Like

Takker! Fixed :smiley:

1 Like

Kommer ikke inn på chat. Bes om å logge inn på rocket chat, men blir ikke riktig login. Også hopper den bare ut når jeg trykker på «reset passord»

Sender PM snabba :slight_smile:

Mulig feil sted å spørre. Beklager det.

Men, finnes det en nettside, hvor man finner oversikt over alt av inside kjøp gjort i et børsnotert selskap?
Mener jeg fikk en link fra noen på tekinvestor en gang i tiden.

Noe å implementere i TI Insider det @pdx ?

3 Likes

Er på blokka faktisk!

5 Likes

Er det mulig å bytte ut dette hjertet, med noe annet litt mer nøytralt. I Russland/Ukraina tråden er den ofte veldig malplassert, og i aksjetrådene er det vel ikke akkurat Instagram type hjertevarme/empati/omsorg man ønsker å uttrykke :star: , :white_check_mark: eller :ok: kunne kanskje passe bedre.

1 Like

https://newsweb.oslobors.no/




Viktig med to streker under svaret.

12 Likes

Svenske aksjer kan du finne her: Sök eller her: Insideraffärer - Insynshandel - Komplett lista svenska bolag

3 Likes

Hei PDX (Løst)

Jeg slettet Informasjonskapsler pga. chat oppførte seg ustabilt, nå ber den meg om bruker/psw når jeg forsøker å åpne chatten. You fix? Kom inn med å resette passord.

1 Like

Hei @pdx

Jeg får av og til følgende feilemelding og siden må lastes inn på nytt. Ligger feile hos meg?