Har chatten daua?
Ser sånn ut, ble vel for mange memes. Er på saken
Ser ut til at den har krasjet på en helt ny måte! Så spennende! Det vil nok ta tid å fikse dessverre, bruk Insider småprat eller noe til diskusjon inntil videre
Tellverkene for likes tror jeg ikke har fungert i en måneds tid nå @pdx ? Blir kilovis med dopamin alle TI sine skribenter har gått glipp av det, så det må du fikse!
Chatten min fungerer ikke, kommer inn på chat men disconnecter med engang og så rett i loading, sånn fortsetter den frem og tilbake non stop
Jeg hadde samme problem. Virket å løse seg ved å fullstendig slette alt av logg/Informasjonskapsler osv om jeg ikke husker feil.
Takk, ja det har funket for de fleste
Takker! Fixed
Kommer ikke inn på chat. Bes om å logge inn på rocket chat, men blir ikke riktig login. Også hopper den bare ut når jeg trykker på «reset passord»
Sender PM snabba
Mulig feil sted å spørre. Beklager det.
Men, finnes det en nettside, hvor man finner oversikt over alt av inside kjøp gjort i et børsnotert selskap?
Mener jeg fikk en link fra noen på tekinvestor en gang i tiden.
Er på blokka faktisk!
Er det mulig å bytte ut dette hjertet, med noe annet litt mer nøytralt. I Russland/Ukraina tråden er den ofte veldig malplassert, og i aksjetrådene er det vel ikke akkurat Instagram type hjertevarme/empati/omsorg man ønsker å uttrykke , eller kunne kanskje passe bedre.
Svenske aksjer kan du finne her: Sök eller her: Insideraffärer - Insynshandel - Komplett lista svenska bolag
Hei PDX (Løst)
Jeg slettet Informasjonskapsler pga. chat oppførte seg ustabilt, nå ber den meg om bruker/psw når jeg forsøker å åpne chatten. You fix? Kom inn med å resette passord.
Hei @pdx
Jeg får av og til følgende feilemelding og siden må lastes inn på nytt. Ligger feile hos meg?