Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Takker! Fixed :smiley:

1 Like

Kommer ikke inn på chat. Bes om å logge inn på rocket chat, men blir ikke riktig login. Også hopper den bare ut når jeg trykker på «reset passord»

Sender PM snabba :slight_smile:

Mulig feil sted å spørre. Beklager det.

Men, finnes det en nettside, hvor man finner oversikt over alt av inside kjøp gjort i et børsnotert selskap?
Mener jeg fikk en link fra noen på tekinvestor en gang i tiden.

Noe å implementere i TI Insider det @pdx ?

3 Likes

Er på blokka faktisk!

5 Likes

Er det mulig å bytte ut dette hjertet, med noe annet litt mer nøytralt. I Russland/Ukraina tråden er den ofte veldig malplassert, og i aksjetrådene er det vel ikke akkurat Instagram type hjertevarme/empati/omsorg man ønsker å uttrykke :star: , :white_check_mark: eller :ok: kunne kanskje passe bedre.

1 Like

https://newsweb.oslobors.no/




Viktig med to streker under svaret.

12 Likes

Svenske aksjer kan du finne her: Sök eller her: Insideraffärer - Insynshandel - Komplett lista svenska bolag

3 Likes

Hei PDX (Løst)

Jeg slettet Informasjonskapsler pga. chat oppførte seg ustabilt, nå ber den meg om bruker/psw når jeg forsøker å åpne chatten. You fix? Kom inn med å resette passord.

1 Like

Hei @pdx

Jeg får av og til følgende feilemelding og siden må lastes inn på nytt. Ligger feile hos meg?

Hei, det kan kanskje skyldes et rart formatert bilde eller video på den siden. Har det skjedd i flere forskjellige tråder, om du husker?

Ja, flere typer tråder. Ikke avhengig av bilde el video. Skjer 2-3 ganger på rappen hvor siden på lastes inn på nytt og deretter blir det stabilt.

Mulig det er noe på min side

1 Like

Lurer på om jeg kan ha sett det før i forbindelse med bytte mellom wifi og mobilnett.

1 Like

Takk! Det gir mening :blush: jeg løser det ofte med å gå over til 5G

1 Like

Når får du fikset dette tror du?

Forhåpentligvis i helgen :slightly_smiling_face:

1 Like

@pdx PM

Jeg tror jeg har fått fart på telleverket av likes igjen, så sjekke gjerne om det ser riktig ut. Nå teller den likes på innlegg i tråder om den aksjen du leser om fra tidenes morgen :wink:

Falt chatten ut, eller lokalt problem her?:smiley: