Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Feedback til PDX (admin)

Hei, ser ut som ticker AOJ-B.CO er nominert i dollar i stedetfor danske kroner. Evt. at jeg har benyttet feil ticker :sweat_smile:

Den ser riktig ut i favorittlisten men det er kanskje i portefĂžljen det blir feil? :slightly_smiling_face:

Ja, vises i dollar i portefĂžljen. :slight_smile:

1 Like

Appen min pÄ Android (s22) virker ikke lenger. Selv etter omstart. Andre som har problemer? Vurderer reinstallasjon.

Android appen mÄ oppdateres av meg fÞr den vil funke, skal si fra her nÄr det er gjort :grinning:

Appen virker fortsatt ikke ?

Nei jeg mÄ ha tak i en android utvikler for Ä nÞste opp i det viste det seg, vil ta litt tid dessverre :slightly_smiling_face:

Vps treige idag? Ser ingen ferske lister

20/9 ligger der, de kom i gÄr kveld :slightly_smiling_face:

Ahha, stemmer at ting er anderledes nÄ ja.

Jupp, nÄ fÄr vi listene en dag tidligere enn fÞr men de kommer pÄ kvelden :slight_smile:

Har chatten daua?

Ser sÄnn ut, ble vel for mange memes. Er pÄ saken :slight_smile:

image

3 Likes

IMG_1380

5 Likes

Ser ut til at den har krasjet pÄ en helt ny mÄte! SÄ spennende! :smiley: Det vil nok ta tid Ä fikse dessverre, bruk Insider smÄprat eller noe til diskusjon inntil videre :slight_smile:

1 Like

Tellverkene for likes tror jeg ikke har fungert i en mÄneds tid nÄ @pdx ? Blir kilovis med dopamin alle TI sine skribenter har gÄtt glipp av det, sÄ det mÄ du fikse!

2 Likes

Chatten min fungerer ikke, kommer inn pÄ chat men disconnecter med engang og sÄ rett i loading, sÄnn fortsetter den frem og tilbake non stop

Jeg hadde samme problem. Virket Ă„ lĂžse seg ved Ă„ fullstendig slette alt av logg/Informasjonskapsler osv om jeg ikke husker feil.

1 Like

Takk, ja det har funket for de fleste :slightly_smiling_face::+1:

1 Like