ser dere har diskutert problemet allerede, mister helt oversikten over diskusjonene.
skjulte han jeg, men han vises desverre som nye innlegg i tråden
@pdx, hvem er det som sletter innleggene fra tråden her nå, og av hvilken grunn?
og @kaei, hva er det med de robotemojiene dine? Har jeg fornærmet deg på noen måte?
Greit det, så kan dere holde dere til gutteklubben grei som vanlig.
Rart at alt av innlegg tidligere som ikke har noe med emnet i SMÅPRAT tråden å gjøre fremdeles består, inkludert innlegg senest i dag som er direkte ufine mot personer og ikke har noe med emnet å gjøre…
Hvorfor oppdateres ikke kursene til SoftOx-ME?
fordi den er notert på merkur market.
Hej, må vara en bugg detta. Jag får en notis 1-2 gånger om dagen på ett inlegg jag gillat från @Snoeffelen. Detta är i SoftOx tråden. Jag kan inte heller tabort att jag gillat för att om möjligt slippa få varsling
Takk! Jeg tror det gjelder flere. Jeg får ikke lett etter feilen før i kveld, dessverre.
MING henger også, iallfall.
@Neonsun, @Christian, @Brl: Aksjekursene skal være oppdatert nå Gi en lyd hvis dere fortsatt opplever gale kurser (som ikke skyldes børskrakk)
Du får varsel om at Snoeffelen har svart på tråden, gjentatte ganger? Selv om han ikke har det?
Det har skjedd meg og ser jeg, fra at han har attet meg
Du har også fått det flere ganger?
2-3?
Hei @anon50125742, @Savepig og @erpe80, jeg har fikset noe som kan ha vært årsaken. Vil dere si fra hvis det skjer igjen?
Savepig, jeg henger ikke helt med her nå.
Se innleggene rett over, om folk som mottok et varsel fra deg gang på gang, og så pdx sin