Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Kan vi lage en egen tråd? “F-Tosca linker koronanyhetssaker fra norske medier” eller noe sånt?

Eventuelt en “Nyhetssaker om Korona” - det er ingen diskusjon, bare linker til hovedsaker fra andre medier. Relativt verdiløst på ett diskusjonsforum å bli regelrett spammet ned av siste nytt fra VG og DB. Ref korona “fundamental” tråden.

3 Likes

100% enig. En nyhetsrobot som spammer i stykker tråden.

Linker er jo faktisk endel av fundamental tråden. Vi har jo corona småprat uansett

Poenget her er vel kanskje at 5 poster på rad med 15 linker kanskje blir litt ødeleggende for en diskusjon. Men da tar vi heller det i småprattråden. :ok_hand:

1 Like

Problemet er at fundamentaltråden handler om fakta, så ja kan bli mye linker, men det er jo derfor vi har den tråden.

1 Like

Fikk en PM fra @watts om at han har reaktivert insidermedlemskapet og vil ha tilgang til chatten :sweat_smile:

1 Like

@Pdx vedrørende E24 bot.

Eksempel på e24 artikler som hadde vært mer interessant å få innsikt i vs all click bait’et som postes fra den kanten av bot.

1 Like

ser dere har diskutert problemet allerede, mister helt oversikten over diskusjonene.
skjulte han jeg, men han vises desverre som nye innlegg i tråden :upside_down_face:

@pdx, hvem er det som sletter innleggene fra tråden her nå, og av hvilken grunn?

og @kaei, hva er det med de robotemojiene dine? Har jeg fornærmet deg på noen måte?

1 Like

@vegar_beider greit å holde seg til emnet i tråden, som er NANO aksjen og selskapet.

1 Like

Greit det, så kan dere holde dere til gutteklubben grei som vanlig.

Rart at alt av innlegg tidligere som ikke har noe med emnet i SMÅPRAT tråden å gjøre fremdeles består, inkludert innlegg senest i dag som er direkte ufine mot personer og ikke har noe med emnet å gjøre…

2 Likes

Hvorfor oppdateres ikke kursene til SoftOx-ME?

fordi den er notert på merkur market.

Hej, må vara en bugg detta. Jag får en notis 1-2 gånger om dagen på ett inlegg jag gillat från @Snoeffelen. Detta är i SoftOx tråden. Jag kan inte heller tabort att jag gillat för att om möjligt slippa få varsling :slight_smile:

@pdx tickeren til Nekkar har hengt seg opp.

Takk! Jeg tror det gjelder flere. Jeg får ikke lett etter feilen før i kveld, dessverre.

MING henger også, iallfall.

1 Like

@Neonsun, @Christian, @Brl: Aksjekursene skal være oppdatert nå :slight_smile: Gi en lyd hvis dere fortsatt opplever gale kurser (som ikke skyldes børskrakk) :slight_smile:

1 Like

Du får varsel om at Snoeffelen har svart på tråden, gjentatte ganger? Selv om han ikke har det?

Det har skjedd meg og ser jeg, fra at han har attet meg