Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Mulighet for å fjerne muligheten for ninjaredigering. Dvs nå er det mulig å redigere uten at det synes etterpå. ( er du rask nok merkes den ikke som redigert). Har sett flere ganger at folk benytter det når det diskuteres. Ødelegger litt diskusjon og gir troll muligheter de ikke burde hatt

2 Likes

Hender jeg redigerer, og normalt skriver jeg det, men bør selvsagt ikke gå an å redigere uten at det synes, bra @Evilfreud👍

1 Like

Endel kan trikset, noen bruker det mer enn andre. Like greit å stoppe muligheten :slight_smile:

1 Like

Du kan simpelt trykke “Oppsumer dette emne” på første posten. Da får du det mest fornuftige, utifra antall likes/sammenheng :slight_smile: Denne posten krymper fra 203 til 41 ved bruk av denne funksjonen.

7 Likes

aha takk,det viste jeg ikke

Mange bra tilbakemeldinger og forslag, takk!

  • “Oppsummer dette emnet” funksjonen er nevnt, den er fin, men på tråder med mange innlegg har den til nå bare vist 100 innlegg i den oppsummerte modusen - det blir litt for lite når en tråd har 10k+ innlegg. Fant en fiks på det nå så fra nå av vil den vise de 25% beste innleggene i tråden og opptil 1000 innlegg.
  • En annen måte å oppsummere tråder er via wikier (vi har noen), men de drukner litt i tråd-oversikten fordi de sjelden blir oppdatert. Jeg fant en god plugin nå som kanskje kan hjelpe oss litt, den setter automatisk inn et wiki-innlegg som innlegg nr. 2 i alle nye tråder. Hvis jeg kan få den til å også ha en smart mal som standard kunne vi kanskje fått bedre oppsummeringer av tråder. I tillegg kan jeg lenke til denne wiki-posten fra en ny side per aksje som jeg håper å få på plass etter hvert.
  • Jeg har endret redigeringsvinduet (uten at det logges fra) fra 300 sekunder til 0, så nå vil alle redigeringer vises i loggen :slight_smile:
5 Likes

Om du får en wiki liste på høyre siden så vil den jo være mye mer synlgi.

2 Likes

Apropos skriveleif, nå skulle du vel gjere kunne ninjaredigert :crazy_face:

2 Likes

D´oh! :wink:

1 Like

Skjønner ikke problemet. På HO var det umulig å følge EN tråd da det dukket opp f.eks 20 tråder dagen om et selskap.

Synes sorteringen TA, generell osv. fungerer fint. Det jeg imidlertid savner, er noen overordnede faner av typen: Krypto, Biotek, Gaming osv. Ja man kan trykke tags slik det er lagt opp nå, men dette glemmer jeg av og leser egentlig bare de trådene som har nye innlegg fra toppen av.

En overordnet / evt. mer synlig sorteringsfunksjon hadde gjort seg!

1 Like

Du kan evt. bruke denne som startside: https://beta.tekinvestor.no/categories

3 Likes

Sweet! Thanks! :smile:

1 Like

Har det vært diskutert nattmodus på forumet? Mørke grå farger eller hvitt, kan velge med slider.

1 Like

En ting jeg ønsker meg er litt raskere forum på mobil, eller må jeg ønske meg ny telefon i stedet? Har iPhone 6. Desktop fungerer meget bra

Jeg tror vi må være gode på å skille småprat og trading fra de fundamentale og tekniske trådene. Ja, det blir flere tråder om samme firma, men det blir lettere å få oversikt, og man slipper å scrolle gjennom mengder av småprat for å finne gullkornene. Og så kan det være lurt å flytte gullkorn til riktig tråd, når man finner de, og man må flytte smpprat-poster til småprat-trådene

3 Likes

Du må kanskje bare få deg nytt batteri? http://money.cnn.com/2017/12/30/technology/apple-iphone-battery-available/index.html

2 Likes

Jeg har også merket at forumet er litt tregere på iOS akkurat i det siste. Skal oppdatere forumet snart og det kan være det er optimalisert for den nyeste iOS-versjonen som kom for litt siden.

Nattmodus er diskutert ja :smile: se om du får noen treff via søket :wink:

1 Like

Sånn Tekinvestor By Night da? Showdansere etc online? :joy:

1 Like

Jeg skiftet batteri på min. Det var natt og dag i forskjell. Gammel Iphone6. Den var ubeskrivelig treg etter de siste oppdateringene, etter batteriskifte er den god som ny.

3 Likes

Synes du understreker det viktigste her, nemlig at det er alles ansvar å bidra til best mulig struktur på forumet. Det krever litt innsats og selvdisiplin, men betaler seg til de grader!

3 Likes