Man må jo bare le
Alle berørte parter har min dypeste medfølelse.
Men kunne du @Savepig lagt det ut igjen slik at jeg hadde fått full forståelse for min medfølelse?
Pass på nå Duogdu, her er det NK-style for tida, plutselig er du sendt på reformleir
Har iOS appen fått spunk. Prøver å skrive et innlegg med Twitter link, men appen tvangslauncher linken jeg har limet inn for hver bokstav jeg skriver etterpå. Annoying!
For meg er notifications helt på tur de siste 2 dagene. Jeg mottar notifications om de samme inleggene flere ganger til dagen. Selv når det er inlegg jeg har lest. Selv etter jeg har avslått nye varsler vil de dukke opp igjen minutter/timer senere.
iphone 8 - iOS14
Edit: forresten samme oppførsel på web.
Er innleggene fra samme bruker?
Skal sjekke om det er fler, men denne har jeg fått notification/varsel på nærmere 10 ganger tror jeg
Takk
Har litt samme utfordring som Troved.
Hos meg er det fra personer eg følger (stort sett) hvor eg får påminnelser på samme innlegg flere ganger over flere dager.
Et eks FiloD sitt innlegg, det siste som har startet med påminnelser.
Ps. Eg har skjult mange personer. Kanskje det har noe med det?
Edit:
Fekk den no men han følger eg ikkje.
Jeg tror dette er samme problem som noen har hatt tidligere, skal se om jeg finner ut av det
Da har jeg brukt kvelden på å grave i dette Det var samme problemet som gjorde at andre fikk varsler om Snoeffelen sine innlegg tidligere, men denne gangen gjaldt det 9 brukere. Jeg tror jeg har fikset det nå, så vær vennlig å si fra hvis du fortsatt opplever gjentatte varsler
nnlegg trukket tilbake av forfatter, blir automatisk slettet etter 72 timer, med mindre det blir rappor
Savner å kunne bla igjennom redigerte innlegg… Synes det var en cool mulighet.
Takk! Har luket bort enda en feil nå, send meg en privat melding hvis det skjer igjen
Nå har jeg ikke lest over, så dette kan ha blitt forespurt før, men;
Hadde det vært mulig å få en historikk på hver aksjonær i listene, altså muligheten til å klikke inn på hver enkelt for å få alle datoene de har vært ut og inn av topp 50, ikke bare sist sett?
Det er en graf på høyre side som viser historikken til hver aksjonær, men jobber også med noe som blir enda noen hakk hvassere enn det vi viser i dag #kommersnart