Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Og der er det problemet kommer at om ikke en moderator leser veldig mye i en veldig aktiv tråd vil det være umulig å ha god innsikt om hvem de forskjellige er.

Hadde det vært sånn at man var lønnet kunne man sitte og lese gjennom alle mulige tank, gaming og laks tråder for å lære seg hvem som er hvem, men sånn er desverre ikke virkeligheten.

Så den beste av de uperfekte løsningene som finnes er at man er med og modererer i tråder der man har aksjer.

Derimot, så har vi en intern moderatortråd der vi gjerne ber om at andre tar en titt sånn at man ikke selv modererer mot andre forummedlemmer som man selv diskuterer med. Hvis jeg sitter og har et helt annet standpunkt enn @Smaaspareren i en tråd (det har skjedd :p), så skal det veldig mye til for at jeg tar bort noe han har skrevet.

Derimot vil man i noen tilfeller kunne se at jeg slår sammen innlegg hvis noen har satt seg ned og har annethvert innlegg i en tråd. En praksis som man ser får gå helt uhindret på andre forum.

9 Likes

Hei @pdx ,
Prøvde akkurat å endre email adresse. Fikk en “Bekreft e-postadressen din” mail til den nye adressen men linken tar meg bare til en " Oisann! Den siden finnes ikke eller er privat." side.
Jeg skal prøve med litt forskjellike browsere og fjerne cookies etc.

1 Like

Det skyldes en bug i forumet, jeg jobber med å forsøke å fikse det :smile:

Blir litt språkforvirret av å lese gjennom instillingene :sweat_smile:

bilde

1 Like

Løses enkelt med å velge engelsk som språk :stuck_out_tongue:

Ja, det er jo den enkleste løsningen. Men det er vel ikke alle som ønsker å ha dette på engelsk?

Edit: Hvor er det man endrer språket @Evilfreud ??

1 Like

Jeg er litt usikker, forrige kommentar var ment med et glimt i øyet

Hehe, var vanskelig å se siden begge øynene på emojien var åpne :eyes:

1 Like

Sikkert under: “Velg language” eller “Chose språk” :smiley:

1 Like

Hvorfor blir slettede innlegg stående i 1000 timer såfremst det ikke rapporteres?
Det er vel gjerne en grunn til at en ønsker å slette et innlegg…

Vi har hatt en utfordring med at brukere som troller har slettet tidligere innlegg som gjør det vanskelig å se nærmere på historikken deres. Enig i at 1000 var litt mye, satte den til 72 timer nå. Fjernet også muligheten til at andre en moderatorer kan se tidligere versjoner av innlegg, som gjør at ingen andre enn mods vil kunne se innlegg man velger å slette.

1 Like

Det er en ting som har plaget meg lenge med tekinvestor. Mobilappen på Android, når jeg åpner eksterne lenker må vanligvis stenges og gjenåpnes fordi den henger seg da. Det gjelder spesielt twitter. Noen ganger kan jeg trykke på tilbakeknappen et titalls ganger så kommer jeg tilbake til forumet uten å måtte restarte appen. Jeg bruker DuckDuckGo som min primære nettleser på mobilen.

3 Likes

Er nok meldt tidligere, men hadde vært kjekt om aksjonærlisten viste dato den gjaldt for, og ikke bare dagen den er lagt ut. :slight_smile:

2 Likes

Takk for tilbakemeldinger!

Det kommer forhåpentligvis en oppdatering av appen innen 2-3 uker som skal fikse noen bugs, håper det kan hjelpe!

Angående listene skal jeg få inn litt forklarende tekst der, er mange som lurer på ting om listene :smile:

1 Like

Koa kursen vises med to siffer, funker dårlig når kursen er 15,02 øre :see_no_evil:

2 Likes

Jeg får til stadighet varsel om innlegg fra Tacobaguette i PCIB-tråden, selv om innleggene er fra 2-14 dager gamle og lest tidligere. Samme opplegg som flere hadde problemer med tidligere, da med Snoeffelen sine innlegg.

You fix @pdx ? :innocent:

2 Likes

@pdx @Evilfreud @Savepig hvorfor ble innlegget mitt fjernet?
Sensuren begynner å minne om land “vi ikke liker å sammenligne oss med” når sånt også blir slettet.

Jeg aner ikke, men jeg tipper det er fordi innlegget du svarte på ble fjernet ( og da blir alle innleggene som henger på fjernet).

Sikkert fordi du var slem mot meg :cry:

Innlegget ditt ble rapportert av et annet forummedlem og jeg var enig i at det ikke ga all verden verdi å starte en krig med veiarbeideren .

Beklager all sorg og smerte dette medførte.