Har også P30 Pro, kanskje det er nettop det som er fellesnevneren?
Nei, har OnePlus og der er det like morro å trykke på linker.
Gjelder også Samsung
Den har jag alltid haft. Appen må startas om.
Jeg får stadig varslinger om et gammelt innlegg fra Snoefellen i NANO-tråden og skjønner ikke hvorfor. Jeg reagerte ikke på det innlegget og følger ikke denne meddebattanten.
Linken for å endre e-post funker ikke.
Varselet øverst ang snoeffelen er et gammelt innlegg, denne popper opp flere ganger i uken som nytt ulest varsel. Kan du sjekke?
(Deleted)
Mange har bedt om dette opp gjennom, men er det noen som går tilbake og ser på gamle innlegg?
- Jeg ser aldri på gamle innlegg
- Jeg ser sjelden på gamle innlegg
- Jeg ser ofte på gamle innlegg
0 stemmegivere
(Deleted)
Jeg tror det går greit å løse det teknisk, men spørsmålet er om det blir støyete å ha det der på hvert innlegg. Spesielt på mobil er det lite plass allerede Backlogen er lang ja, men det teller jo positivt for dette forslaget at det kommer igjen og igjen
Dette er vel mest relevant i aksjer med færre poster, så du har tråder som har vært inaktive i noen uker eller måneder, også har det skjedd ting i mellomtiden.
(Deleted)
Kan du vennligst avskaffe(eller gi muligheter til opt out på) denne “Vis alle” rullegardingreia som dukket opp på aksjonærlistene for en stund tilbake. Jeg har prøvd å prøve å forstå hvorfor noen har ønsket denne tilpasningen og venne meg til dette, men det går ikke.
Forstår frustrasjonen! Det kommer noen flere tabeller på denne siden ganske snart, som er årsaken til at jeg må ha en åpne-knapp på alle tabellene Ellers blir siden uendelig lang
Du får heller leve med at det er litt kjipt, for de nye funksjonene er RIMELIG RIMELIG heftige
Mao verdt å lide for.
Allrighty, vi stoler på at disse nye heftige greiene blir knall.
De er ganske sinsyke kan jeg si!
INGEN har noe som er i nærheten ;D
Hei, nei dessverre. Har dog en ny chat på gang som kommer til å få en egen side, men det tar litt mer tid før den er klar. Har du forsøkt med en annen nettleser?