Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Har også P30 Pro, kanskje det er nettop det som er fellesnevneren?

1 Like

Nei, har OnePlus og der er det like morro å trykke på linker.

1 Like

Gjelder også Samsung

Den har jag alltid haft. Appen må startas om.

Jeg får stadig varslinger om et gammelt innlegg fra Snoefellen i NANO-tråden og skjønner ikke hvorfor. Jeg reagerte ikke på det innlegget og følger ikke denne meddebattanten.

1 Like

Linken for å endre e-post funker ikke.

1 Like

@pdx

Varselet øverst ang snoeffelen er et gammelt innlegg, denne popper opp flere ganger i uken som nytt ulest varsel. Kan du sjekke?

1 Like

(Deleted)

2 Likes

Mange har bedt om dette opp gjennom, men er det noen som går tilbake og ser på gamle innlegg? :slight_smile:

• Jeg ser aldri på gamle innlegg
  • Jeg ser sjelden på gamle innlegg
  • Jeg ser ofte på gamle innlegg

0 stemmegivere

(Deleted)

1 Like

Jeg tror det går greit å løse det teknisk, men spørsmålet er om det blir støyete å ha det der på hvert innlegg. Spesielt på mobil er det lite plass allerede :slight_smile: Backlogen er lang ja, men det teller jo positivt for dette forslaget at det kommer igjen og igjen :slight_smile:

1 Like

Dette er vel mest relevant i aksjer med færre poster, så du har tråder som har vært inaktive i noen uker eller måneder, også har det skjedd ting i mellomtiden.

1 Like

(Deleted)

4 Likes

@pdx

Kan du vennligst avskaffe(eller gi muligheter til opt out på) denne “Vis alle” rullegardingreia som dukket opp på aksjonærlistene for en stund tilbake. Jeg har prøvd å prøve å forstå hvorfor noen har ønsket denne tilpasningen og venne meg til dette, men det går ikke.

4 Likes

Forstår frustrasjonen! Det kommer noen flere tabeller på denne siden ganske snart, som er årsaken til at jeg må ha en åpne-knapp på alle tabellene :slight_smile: Ellers blir siden uendelig lang :slight_smile:

6 Likes

Du får heller leve med at det er litt kjipt, for de nye funksjonene er RIMELIG RIMELIG heftige :wink:

Mao verdt å lide for.

Allrighty, vi stoler på at disse nye heftige greiene blir knall.

1 Like

De er ganske sinsyke kan jeg si!

INGEN har noe som er i nærheten ;D

3 Likes

@pdx jeg får ikke opp chat på desktop lenger. Finner jeg den “manuelt” noen plass?

Hei, nei dessverre. Har dog en ny chat på gang som kommer til å få en egen side, men det tar litt mer tid før den er klar. Har du forsøkt med en annen nettleser? :slight_smile:

1 Like