Det finnes en del fordeler som ikke er nevnt på den siden. Å se antallet som har lest hvert innlegg, nattmodus, siste kurs og kursgraf i hver tråd, og et par til som jeg ikke kommer på i farten Å se hvor mange som har lest innlegg har forøvrig vært kun for Insidere siden jeg la det til
Uten insidere ikke noe forum.
Jeg tviler på at det er så mange på forumet som forstår hvor mye arbeid og penger @pdx legger ned i forumet.
Jeg liker ikke å jobbe mye uten å få betalt for det.
Glemt passord- linken fungerer ikke riktig.
E-post kommer, men når linken trykkes på blir man logget inn, men uten mulighet for å endre passord.
Hei! Jeg fikset dette for et par timer siden, så prøv gjerne igjen
Gode greier
Hej du PDX. Ser något nytt jag inte sett tidigare. Vad är det och hur fungerer det ?
Får ikke opp oppdatert aksjonærlister
Ser ut som de er litt forsinket, jeg følger opp.
@erpe80: denne viser hvor mange upvotes man har fått på svar i spørsmål og svar-kategorien, der man kan stemme opp det beste svaret.
Virker ikke tekbot? Manglet fra targovax og ultimo i dag.
Skal undersøke
Enable social login?
Bruk kun tid på dette om du gidder, @pdx: Skikkelig nerdete spørsmål, og spør kun av nysgjerrighet, men hvorfor bytter fonten et par ganger i måneden mellom to stk? Plutselig switcher den om til en helt annen sans-serif, før den plutselig er tilbake til sin samme gamle. Nå, f.eks. virker det som det er substituttet som står for titlene på tråder, f.eks. Har det noe med antall page views per måned og en betalt font å gjøre?
Jeg har sett det samme en gang i blant, men jeg vet ikke helt hva det kommer av. Fonten er gratis og leveres av google, så det burde egentlig være stabilt . Kan kanskje skyldes nettverksproblemer eller noe sånt? Fonten lastes bare én gang når du kommer til forumet, så hvis du ikke får lastet den riktig på første forsøk vil man ha feil font hele besøket.
Noe bugs med appen idag? Får ikke logget inn i det hele tatt. Har prøvd slette/reinastellere uten hell.
iOS14 iphone XR
ser ut som flere får logget inn nå.
Tøff start på dagen dette serveren knelte og gikk i vranglås da vi fikk 4X trafikken til en vanlig dag pga pcibmeldingen. Serveren var stor, men tydeligvis ikke stor nok. Beklager problemene, er ikke sånn jeg ønsker at brukeropplevelsen skal være!
Har du vurdert å hoste forumet som en container i Azure Kubernetes eller noe lignende, hvor du kan sette opp automatisk skalering?
En annen ting. Ser ikke ut som at Min portefølje er helt med. På forsiden påstår den at jeg har tapt 51 % av investeringen min, både i prosent og investert beløp, mens jeg i realiteten kjøpte på 21 i dag.
Ref porteføljen så er den ganske simpel og tar ikke høyde for at du har kjøpt samme dag bra at du oppdaget det og sa fra!
Jeg har vurdert andre hostingløsninger, men det kan være ganske tricky å sette opp Discourse på andre måter enn den anbefalte Dockervarianten jeg bruker, og de andre er ikke så godt dokumentert. Det er også litt utenfor komfortsonen (inntil videre)