Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Er det mulig å få en blokkeringsfunksjon hvor man i stedet for å blokkere en bruker fra å dukke opp på feeden, så blokkerer man brukeren fra å kunne lese dine innlegg? Jeg ser flere situasjoner i f.eks PCIB Småprat hvor enkeltbrukere nesten blir fotfulgt av negative kommentarer. Funksjonen hadde, som jeg ser det, kunne gitt tre fordeler:

• Blokkert bruker vil ikke bli plaget av poster den hater
  • Skribent vil slippe å måtte forholde seg til hevntokt eller annen smålig oppførsel
  • Det vil fungere som et insentiv for enkelte brukere om å skjerpe adferden sin, så de slipper å måtte stå på utsiden å lure på hva andre prater om.

Enhver blokkering vil i siste instans kunne oppheves av moderator ved klaging, og da vil følgelig saken bli tatt opp og gjennomgått.

Tanker?

3 Likes

Er du lei av meg?

1 Like

Det er vel ingen hemmelighet hvem de fleste ville prøvd ut funksjonen på først.

Jeg mener det kunne gitt et sterkt incentiv til de fleste om å oppføre seg pent, samt ryddet opp i noe av grumset som eksisterer nå.

Eg lurer på en ting, finnes det en oversikt/statestikk over forskjellige og mengde brukt emojier i di forskjellige trådene?

Grunnen til at eg spør om noe så trivielt er jordbærtertene i targovax og klovnene i pcib :sweat_smile: det ville naturligvis også gitt et lite inntrykk av positiviteten/alvorlighetsgrad i di forskjellige trådene, å dermed gitt en delvis feeler for di forskjellige rom, idk, andre som tror det kunne vært kjekt å vite?

Det høres sikkert litt unødvendig ut å vite det, men likevell :smile:

God helg :beers:

1 Like

Det finnes ikke per nå, men det er klart sånt er teoretisk mulig å lage :wink:

1 Like

Fint at du har lagt til perma-ignore i all fall! Endelig!

2 Likes

Får ikke logget inn i appen. Brukernavn/passord fungerer på web. IOS 14.1

Bare jeg som har problemer ned å få opp hjem-ikonet når jeg går inn på tråder etter oppdateringen? Må liksom restarte hele siden for å komme tilbake til start. Mobil og Ios.

2 Likes

Same same.

Snodig. Kan dere ta et skjermbilde av hvordan det ser ut når ikonet er borte?

Tidligere så har det bare vært å scrolla, men det er av og til umulig å komme seg tilbake nå.

1 Like

Så rart. Er headeren der hvis du går helt til toppen av siden?

Nei, den har ikke vært å funnet enten man har gått helt opp eller ned på siden. Men nå får jeg ikke gjenskapt det, har du gjort noe slik at det funker nå?

Uansett, det er lørdagskveld! Du trenger ikke stresse med det nå for min del altså! :slight_smile:

1 Like

Dette er lørdagskveld for meg :joy: hehe, neida jeg har ikke endret noe, men si fra om du/dere oppdager noen mønster på når det skjer, om det er i lange tråder etc.

1 Like

Tøft med alarm på bokmerke-funksjonen. Vet ikke hvor lenge du har hatt den funksjonen, men jeg fant den først nå.

Helt ny :slight_smile:

2 Likes

Hvor finner jeg igjen bokmerkene jeg har lagret? Kunne tenke meg å ha et kartotek med nyttig info, men jeg er usikker på fremgangsmåten.

Trykk på avataren din øverst til høyre, deretter ser du et bokmerke-ikon i menyen øverst :slight_smile:

Det med at TekInvestor knappen forsvinner og jeg må lukke appen helt skjer for meg ved jevne mellomrom også , på helt random tråder …

Drar man tråden tilbake til start dukker det opp da …

1 Like

@pdx nu har jag börjat få repeterande varsel på ett inlägg från @Fornybar i Softox tråden. Samma sak som det var med @Snoeffelen sina inlägg.

1 Like