Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Tidligere så har det bare vært å scrolla, men det er av og til umulig å komme seg tilbake nå.

1 Like

Så rart. Er headeren der hvis du går helt til toppen av siden?

Nei, den har ikke vært å funnet enten man har gått helt opp eller ned på siden. Men nå får jeg ikke gjenskapt det, har du gjort noe slik at det funker nå?

Uansett, det er lørdagskveld! Du trenger ikke stresse med det nå for min del altså! :slight_smile:

1 Like

Dette er lørdagskveld for meg :joy: hehe, neida jeg har ikke endret noe, men si fra om du/dere oppdager noen mønster på når det skjer, om det er i lange tråder etc.

1 Like

Tøft med alarm på bokmerke-funksjonen. Vet ikke hvor lenge du har hatt den funksjonen, men jeg fant den først nå.

Helt ny :slight_smile:

2 Likes

Hvor finner jeg igjen bokmerkene jeg har lagret? Kunne tenke meg å ha et kartotek med nyttig info, men jeg er usikker på fremgangsmåten.

Trykk på avataren din øverst til høyre, deretter ser du et bokmerke-ikon i menyen øverst :slight_smile:

Det med at TekInvestor knappen forsvinner og jeg må lukke appen helt skjer for meg ved jevne mellomrom også , på helt random tråder …

Drar man tråden tilbake til start dukker det opp da …

1 Like

@pdx nu har jag börjat få repeterande varsel på ett inlägg från @Fornybar i Softox tråden. Samma sak som det var med @Snoeffelen sina inlägg.

1 Like

Det er fordi du ikke har svart tilfredsstillende på spørsmålet!

2 Likes

Du kan bruke det till schampo och brasiliansk vaxning

2 Likes

Går det på sikt å kunne some inn bilder/vedlegg i tråden?

Eg også får opp fornybar sitt innlegg til stadighet men fra denne tråden hvor det står at det er vel ingen hemmelighet hvem folk ville bruke perma ignore på først :face_with_hand_over_mouth::grimacing: lol håper ikkje det er meg :roll_eyes: :v::see_no_evil:

1 Like

Tydelig at forumet har skjønt hvem som er verdt å følge med på :wink:

2 Likes

Not sure if bug or feature.

Har bare skjønt hvem her inne som må opplyses mest… Det var vel ingen hemmelighet fra før uansett.

Hehe, ja det er en kjip bug at man blir varslet hele tiden. Har det skjedd i dag også? Vanligvis ser jeg feilen i loggen min, men i dag var det tomt.

Ja, jeg har prøvd det før men det ødelegger layouten på andre måter når jeg tillater zoom der. Skal sjekke igjen.

Eg må nok en gang understreke hva for et nydelig bra forum tekinvestor er, med sine mangen mangen gode skribenter, og økende antall brukere.

Så mye matnyttig informasjon og lærevillige skal en jammen lete evig etter.

Men, eg har en bekymring vedrørende det med multibrukere. Ofte er det rimelig lett å kjenne gåsa på gangen (for oss som har vært med en stund) men, med så økende antall brukere er det nok et stort arbeid å rydde unna det problemet kan eg tenkes?

Håper seriøse brukere og nye brukere er nøysomme med sine investeringer å ikkje lar seg påvirke av påstander fra hvem som helst. Noen ganger blir det slik at tullogtøys lar seg stå simpelten fordi man ikkje kan la seg lede av leken.

Eg vet ikkje hvordan en evt kan gjøre forebyggende arbeid for å begrense det som følger med en slik økning men, eg krysser fingre og tær for at den herlige sjargongen her inne blir bevart :raised_hands:

Tusen kudos til alle som er med å bidrar :heart::trophy:

7 Likes

Det er lettere enn du tror, vi har noen fantastiske redskap.

6 Likes