Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Ikke viktig, men blir disse postet i feil (gammel) tråd? :slight_smile:

Fordi jeg må sette hvilken tråd den skal poste i manuelt, og så har vi startet nye tråder :smile: skal fikse, takk! :smile:

1 Like

Vet ikke om dette er tatt opp, men jeg har fått en ny bug i dag, både desktop og mobil, hvor jeg får en gammel post (gjerne fra 2016, viser det seg) nederst i noen tråder. Som i bildet vedlagt.

2 Likes

Det samme skjer hos meg.

1 Like

Man burde kunne få ordliste for enda flere ord innen biotech. Altså få oversatt enda mere medisinsk terminologi, som feks de TRVX driver med. Bare for å gjøre det enda enklere å sette seg inn i stoff. :blush:

Ellers: I❤️TI.

2 Likes

Jag gjorde precis inlägg i en Starbreeze-tråd. Men tråden hamnar inte överst i listan; faktiskt så kan jag inte hitta tråden igen? :face_with_raised_eyebrow:

Är det problem med detta för tillfället?

Lå på topp her, nå ligger den litt under topp.

Tack! Märkligt, så ser det inte ut hos mig :thinking: . Men det viktigaste är att det funkar!

Er noen rare bugs med forumet i det siste. vet at @pdx har sine beste indere på jobben.

Ja, har inte upplevt det tidigare. Det är betryggande att ni är på saken :).

Så här ser översta delen av listan ut hos mig just nu:

Står den som “overvåker” hos deg?

Nej, det gjorde den inte av nån märklig anledning :smile:. Tackar :pray:t2:. Då verkar det funka som det ska igen :grinning::+1:t2:

1 Like

Jeg er på saken (angående feil rekkefølge på innlegg) :slight_smile:

3 Likes

Hver gang jeg går inn på Graphene, århundrets investering. Så blir jeg kastet it av appen. Gjelder ikke noen av de andre trådene.

1 Like

Hvordan får jeg lagt inn kongsberg Aeronautical i porteføljen?

Hei

Ser det er noen feil på aksjonærlistene til infront i forhold til listene som er på hjemmesiden deres.

bilde

De markert i gul ligger med feil beholdning. Mulig de har flere kontoer?

Det er noe krøll med akkurat disse som som du sier nok har flere konti. Systemet takler per nå ikke det så godt, takk for at du sa fra! :slight_smile:

@pdx

Har du mulighet på sikt til å utvide Topp 50 akjonærlister til f.eks. Topp 100?

Så vidt jeg kan se er de ikke børsnotert?

nei, unotert kjøpt privat