Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Da mangler jeg en kilde til kursdata :slight_smile:

siste emisjon på 37,5, men kjøpte nå til 28, er vel planlagt notering etterhvert

1 Like

Hei,
Får ikke helt tickeren til Zen Graphene Solutions til å klaffe. Hvor henter du kursdata fra?

Det ser ut til at det finnes flere tickere.

Jeg har samme datakilde som yahoo finance, og jeg antar dette er den riktige: https://finance.yahoo.com/quote/ZEN.V?p=ZEN.V&.tsrc=fin-srch

Tags på forumet kan ikke ha punktum, så riktig ticker her bli da ZEN_V :slight_smile:

1 Like

Har du mulighet til å utvide Topp 50 akjonærlister til f.eks. Topp 100?
Er det i det hele tatt mulig uten at du øker dine kostnader?

Svaret på det første spørsmålet er ja - på en måte. Mer info kommer snart :slight_smile:
Svaret på det andre spørsmålet er dessverre nei :wink:

Superbra og venter i spenning. For meg er aksjonærlistene du oppdater, gull! Ønsker bare å få kjennskap til hvordan de 50-100 gjør til en hver tid. Nyttig det også :slight_smile: Takk for svar.

1 Like

Da tror jeg du kommer til å like det som kommer :slight_smile:

3 Likes

@pdx De to siste innleggene i denne tråden er i feil rekkefølge: https://tekinvestor.no/t/insider-veddemalstrad/5629

1 Like

@pdx samme i denne tråden:

1 Like

Det er kjent bug, bare rapporter de innleggene som dukker opp fra graven så skjuler vi dem.

2 Likes

Samme problemet i Den store musikktråden:

1 Like

Se forrige svar.

Vi vet om buggen, rapporter heller innlegg som bugger. MYE enklere.

1 Like

Hvordan fix har dere i pipen for at @kaei er en giga treehugger?

2 Likes

Hvilken fix mener du?

@pdx har økt lønnen til hackeren som sitter innelåst i boden hans, så vi satser på det blir fikset snart :stuck_out_tongue:

3 Likes

Finne det en løsning på følgende problem?

Når jeg bruker ios appen, så scroller jeg nedover og åpner en tråd. Når jeg så skal ut og finne neste tråd, da må jeg starte helt fra toppen igjen. Og scrolle meg nedover.
Ganske irriterende.

Skjønner at det er upraktisk. Hvis det er de samme trådene du leser hver dag kan du evt. vurdere å bruke Ulest-fanen på forsiden, da blir listen med tråder kortere. Du kan velge å vise den som standard i brukerinnstillingene dine (Grensesnitt -> Forvalgt hjemmeside) :slight_smile:

Kursoppdatering ser ut til å ha stoppet opp igjen?

En annen ting jeg har lagt merke til i appen (Android) er når man åpner en lenke fra et innlegg til en ekstern side, så er det litt kluss med å komme tilbake til tråden igjen etterpå - det virker ikke som om browserintegrasjonen er helt på G, jeg må gjerne trykke “tilbake” tre-fire ganger før appen reagerer igjen etter å ha besøkt en link.

1 Like