Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Takk! Hvilken aksje? Jeg vet en del selskap bytter ticker i disse, så vi må oppdatere trådene så de blir riktige. Mange av dere har allerede tilgang til å redigere tags, så gjør det gjerne hvis dere ser noe som er feil :slight_smile:

BGBIO og NANO iallfall (sistnevnte bytter vel til NANOV nå)

1 Like

Det kan ta litt tid før datakilden min oppdaterer tickerne sine, det har i hvertfall vært slikt tidligere. :confused:

Tror bgbio tickern henger. Har vist 32.2 i 2 dager nå @pdx

Jeg er klar over det. Alle kursene henger tror jeg etter bytte av systemer hos børsen. Er på saken.

Send bilde av sverdet så får de sikkert fortgang på sysakene!

4 Likes

@pdx det er ingen kurser i Nanotråden.

Fikset :slight_smile:

1 Like

Kan du fikse det så Nano tar 20-gangern? Det holder til og med hvis du fikser 15 ggrn :stuck_out_tongue_winking_eye::grin:

3 Likes

Problemer med kalkulatoren?

I Ultimo tråden viser % kursendring slik:

og på “hovedsiden” under mine favoritter viser % kursendring dette:

Og den virkelige endring er:
Screen Shot 2020-12-14 at 11.26.31

Tråden hadde feil ticker-tag, fikset nå :slight_smile:

Jeg har også byttet ticker på alle aksjer i porteføljene deres som nylig har byttet ticker på børsen. Si fra hvis noe ser rart ut.

1 Like

@pdx fant et lite insekt, and it bugs me


Når jeg stalker @fornybar (eller noen andre fra chatten,) og klikker på vis profil, så lenker den til

Korrekt lenking er vel https://tekinvestor.no/u/fornybar

3 Likes

@pdx i dag har ultimo stadig vekslet mellom 53,2 og 74. Bug i innhenting av kurser?

1 Like

Er nok en bug ja, skal undersøke :smile: takk!

Tar du betalt for nisseluene @pdx , eller setter man det opp i innstillingene et sted? :slight_smile:

Neida, jeg må bare tildele de manuelt, så det tar litt tid :wink: Skal være på plass. Send meg en melding hvis du mangler :slight_smile:

:pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face:

Hvorfor har ikke du nisselue?:wink:

Sikkert fordi jeg er en nisse :smirk:

Det er bare å bestille, du bestiller her:

2 Likes