Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Tråden hadde feil ticker-tag, fikset nå :slight_smile:

Jeg har også byttet ticker på alle aksjer i porteføljene deres som nylig har byttet ticker på børsen. Si fra hvis noe ser rart ut.

1 Like

@pdx fant et lite insekt, and it bugs me

Når jeg stalker @fornybar (eller noen andre fra chatten,) og klikker på vis profil, så lenker den til

Korrekt lenking er vel https://tekinvestor.no/u/fornybar

3 Likes

@pdx i dag har ultimo stadig vekslet mellom 53,2 og 74. Bug i innhenting av kurser?

1 Like

Er nok en bug ja, skal undersøke :smile: takk!

Tar du betalt for nisseluene @pdx , eller setter man det opp i innstillingene et sted? :slight_smile:

Neida, jeg må bare tildele de manuelt, så det tar litt tid :wink: Skal være på plass. Send meg en melding hvis du mangler :slight_smile:

:pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face:

Hvorfor har ikke du nisselue?:wink:

Sikkert fordi jeg er en nisse :smirk:

Det er bare å bestille, du bestiller her:

2 Likes

Hvis det ikke kommer tydelig frem så er det altså de som bidrar der som får lue :smile:

2 Likes

Gi meg lue da. Gav anonymt 250kr :slightly_smiling_face:

Få lua mi nååååååå!

2 Likes

@pdx: Tar du i mot henvendelser for nye aksjonærlister her eller har du en type voting-liste for dette? Kunne tenkt meg #koa_ol og #soff_ol

Pfh takk :slight_smile:

@pdx

Hvor langt unna er du fra å lansere aksjonærlister versjon 2.0?

1 Like

Ønsker om flere lister kan sendes inn her: https://forms.gle/b91jNxjzpdRJguXd8

Hadde håpet å få det ut før jul, men jeg venter på noen juridiske avklaringer fra VPS, som har drøyet…og drøyet :wink: Veldig tidlig på nyåret får bli ambisjonen :slight_smile: Dere kommer til å like det som kommer :wink:

4 Likes

Det er det ikke :cold_sweat:

Trykk F5 :smiley:

2 Likes

Hva med å lage et fond man setter inn penger i før hver jul, og få avkastning over f.eks 5 år og så dele ut til et formål. Burde bli mer penger, så kan brukerne av Tekinvestor forvalte fondet?

5 Likes

Når eg er på for eksempel targovax tråden å har bladd helt ned så kommer eg til en fin sak, “anbefalt for deg”, kanonbra. Men, i den lista så ligger sjelden trådene som i første rekke gjelder tråden man allerede er inne i, dvs teknisk analyse tråd og fundamental tråder. Det eg savner er at di tilleggs trådene kommer i første rekke på “anbefalt for deg”. Eller link som er fast?

Er det mulig? Eller er det flere som synes det kunne være greit? Så slipper man å søke etter det med bokstaver og sånt :man_shrugging:

1 Like