Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Hvis det ikke kommer tydelig frem så er det altså de som bidrar der som får lue :smile:

2 Likes

Gi meg lue da. Gav anonymt 250kr :slightly_smiling_face:

Få lua mi nååååååå!

2 Likes

@pdx: Tar du i mot henvendelser for nye aksjonærlister her eller har du en type voting-liste for dette? Kunne tenkt meg #koa_ol og #soff_ol

Pfh takk :slight_smile:

@pdx

Hvor langt unna er du fra å lansere aksjonærlister versjon 2.0?

1 Like

Ønsker om flere lister kan sendes inn her: https://forms.gle/b91jNxjzpdRJguXd8

Hadde håpet å få det ut før jul, men jeg venter på noen juridiske avklaringer fra VPS, som har drøyet…og drøyet :wink: Veldig tidlig på nyåret får bli ambisjonen :slight_smile: Dere kommer til å like det som kommer :wink:

4 Likes

Det er det ikke :cold_sweat:

Trykk F5 :smiley:

2 Likes

Hva med å lage et fond man setter inn penger i før hver jul, og få avkastning over f.eks 5 år og så dele ut til et formål. Burde bli mer penger, så kan brukerne av Tekinvestor forvalte fondet?

5 Likes

Når eg er på for eksempel targovax tråden å har bladd helt ned så kommer eg til en fin sak, “anbefalt for deg”, kanonbra. Men, i den lista så ligger sjelden trådene som i første rekke gjelder tråden man allerede er inne i, dvs teknisk analyse tråd og fundamental tråder. Det eg savner er at di tilleggs trådene kommer i første rekke på “anbefalt for deg”. Eller link som er fast?

Er det mulig? Eller er det flere som synes det kunne være greit? Så slipper man å søke etter det med bokstaver og sånt :man_shrugging:

1 Like

Portefølje:
Ser at Quantafuels sin aksjekurs er i ulage. Viser noko på 48-tallet mens den i realiteten er over 60.

Erstatt den med QFUEL.OL i porteføljen, så bør den vise riktig :slightly_smiling_face: (den har fått ny ticker)

Hva med ultimo da?

ulti.ol

1 Like

Schpænk you

Swipe på iOS har magisk dukket opp, saker! @pdx :+1:t2::grinning:

1 Like

Mulig det er kommet en ny appversjon, min gave til dere :smile: Android kommer snart.

1 Like

Hei,

Noen andre som sliter med Tekinvestor appen på iPad? Blir bare svart, hvis jeg trykker meg inn på en topic.

Det har kommet en ny appversjon, skal høre med utvikleren…

Samme problemet på iphone etter oppdatering av app.