Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Prøv gjerne å slette appen og innstallere på nytt :slightly_smiling_face:

Prøvde det akkurat.
Men samme problemet fortsatt.:thinking:

Hvilken versjon av iOS har du? Gjelder det alle tråder?

ios 14.2.
Gjelder ikke alle nei, akkurat nå er det Softox tråden.
Har sett dette før også, virker som om det kan ha en sammenheng med tråder der det er linker til videoer, memes etc.
men det er bare mine antagelser da.:blush:

1 Like

Fikk det samme i softox-tråden nå, det er ut som det er en video som åpner seg, trykker jeg på den svarte skjermen dukker det opp en lukke knapp, da ser jeg tråden.

Når kommer det Android update? Oneplus 8 pro vil ikke logge inn.

Edit. Fikk det til

1 Like

Har sendt Androidoppdateringen til godkjenning nå :slightly_smiling_face:

1 Like

Den er tilgjengelig for nedlastning nå @Hakon :slight_smile:

Takk for at den hvite stripen endelig er borte fra toppen @pdx :heart: Den svei i øynene en stund!

2 Likes

Takk! Har ikke android telefon selv, så rop ut hvis dere ser rare ting :sweat_smile::joy:

Appen er generelt raskere og en del bugs har blitt fikset. I teorien skal problemet med at tråder åpner lenker automatisk være sterkt redusert.

Nattmodus ser som sagt også litt bedre ut uten lys stripe i toppen. I tillegg kan man sveipe for å gå bakover - kanskje den mest ønskede funksjonen :slightly_smiling_face:

Det eneste jeg ønsker å legge inn klage på er aksjonærlistene. De er litt på bærtur mtp på visning :thinking:

Forhåndsvisning-siden på mobil er også helt hvit, så det er veldig vanskelig/umulig å se hva man har skrevet/skriver

1 Like

Det var en lang mobil :laughing:

3 Likes

Kjøpte meg denne på markedet innerst i Thailand, er vel legit??

OnePlus har en hendig funksjon som gjør at man kan ta et utvidet skjermbilde @vegar_beider :sunglasses:

8 Likes

Kor har du den funksjonen? Har sjølv OnePlus 7T Pro McLaren

Skal bare være å ta printscreen og så kommer det et forslag nede til høyre :+1:t3: Må bare trykke på den

1 Like

Takker og bukker! Lært noko nytt i dag og :blush::+1:

2 Likes

Samsung har også samme funksjonen nederst til venstre

1 Like

@pdx bug med nisseluer rundt om i tråder :expressionless:

Spørsmål til deg @pdx
En periode kunne man se “Tidligere aksjonærer” i aksjonærlistene. Bl. annet kunne man se antallet aksjer man var “sist sett med”.
For egen del så jeg at listen ikke var helt oppdatert (fant bl.a. meg selv på “tidligere-listen” i et selskap, og ikke i annet selskap der jeg har et høyere innehav), men er dette noe du vil komme tilbake med i den omtalte nyheten? :man_shrugging:

Stemmer på en prikk :smile:

1 Like

@pdx Nyhetsvarsling i REC hadde vært kjekt;)

1 Like