Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Hei @pdx , jeg vet ikke om du fortsatt har det i backloggen, men android-versjonen sliter fortsatt med at den går i svart om appen ikke er blitt brukt på en stund. Eneste måten å fikse det på er å starte appen på nytt.

Det er fortsatt i backloggen, men har vært vanskelig å debugge dessverre :confused: Det samme skjer innimellom på iOS versjonen, så jeg tipper det har noe med forumet å gjøre, og ikke nødvendigvis appen. Beklager!

1 Like

Jeg aner ikke hvorfor jeg blir moderert halvparten av tiden… Hva er greia nå? Det er sykt irriterende å bruke tid på å skrive innlegg jeg føler er viktig å få frem for å bare få det slettet uten noen som helst form for begrunnelse annet enn “off topic”.

Er det inhabile moderatorer eller hva?

Så vidt jeg kan se ble den der rapportert som «Urelatert», og det kan jeg forsåvidt si meg enig i. Har ikke så mye i en TRVXtråd å gjøre, heller småprat? Dette er heller ikke plassen å klage på moderering, ta det heller i en PM til meg :slightly_smiling_face:

3 Likes

God kveld @pdx

Er det bare meg eller er chatten ute på bærtur i aften?

Er ikke helt i form hos meg heller

Beklager det, ser ut som leverandøren har vedlikehold :sweat_smile:

1 Like

Satser på at de er ferdige til i morgen tidlig da! :slight_smile:

1 Like

(Deleted)

1 Like

Hvis jeg ikke har TI-chatten skjønner jeg ingenting av alle tallene i traderen. Alle min kjøp og salg er kun basert på chatten :wink:

2 Likes

Chatten funker ikke nå?

Det er store men varierende forsinkelser i lastingen ser det ut til… jeg har meldt fra til de som drifter den, så får håpe det bedrer seg til morgenkvisten :slightly_smiling_face::sweat_smile:

1 Like

Ser ut til å virke igjen nå

1 Like

@pdx Hva i alle dager skjedde med formateringen i dette innlegget?
Det jeg skrev til venstre, det som havnet på forumet til høyre.

Du har laget det forumet tror er en nummerert liste :slight_smile:

Er det mulig å få noe informasjon om utviklingen til en aksje på aksjonærlistesiden? Altså type høyeste og laveste kurs den dagen listen gjelder for, omsetning etc…

Sliter med att komma in på chatten. Allt restartat och sitter på Android.

Samme problem her… Skjer ingenting når man trykker på chatteknappen

Funker det på PC/annen nettleser?

Funket plutselig fra rundt 9tida👍

2 Likes