Det er store men varierende forsinkelser i lastingen ser det ut til… jeg har meldt fra til de som drifter den, så får håpe det bedrer seg til morgenkvisten
Ser ut til å virke igjen nå
@pdx Hva i alle dager skjedde med formateringen i dette innlegget?
Det jeg skrev til venstre, det som havnet på forumet til høyre.
Du har laget det forumet tror er en nummerert liste
Er det mulig å få noe informasjon om utviklingen til en aksje på aksjonærlistesiden? Altså type høyeste og laveste kurs den dagen listen gjelder for, omsetning etc…
Sliter med att komma in på chatten. Allt restartat och sitter på Android.
Samme problem her… Skjer ingenting når man trykker på chatteknappen
Funker det på PC/annen nettleser?
Funket plutselig fra rundt 9tida👍
Reddit skal børsnoteres, når kanTekinvestor trades på Euronext growth @pdx ?
Reddit Hires First Chief Financial Officer as It Prepares for I.P.O. - The New York Times?
Ser at ABG ikke viser rett kurs (isin NO0003021909). Kanskje det er skjedd noe når det gikk over til euronext (annen isin eller ticker)?
Kommer ikke inn på chaten nå… oppgradering, eller noe jeg gjør feil?
Er lansert ny chat. restart browser. Så skal det funke
Takk for det. Fungerer fint på PC, men var på mobilen det ikke fungerte å komme inn…
Kan du fikse det sånn at eg og dei to andre som følgjer med på Archer her inne kan få børsmeldingar i feeden igjen?
No fungerer ikkje dette for tråden til Archer. Kan jo vera at det blir fleire som får augene opp for denne perla når kursen klatrar nordover
Nå skal dette funke igjen
Hei, jeg sliter litt med at den nye chatten ikke alltid klarer å fjerne “uleste” meldinger etter de er lest. Så bobbleikonet som viser antallet ulest blir hengende igjen.
Det er en bug i rocketchqt. Spesielt på mobil