Samme her. Begynte for en liten stund siden, håper det går tilbake til sånn det var
Överdrivet många trådar Intervacc ?
Tänkt tanken att det kan vara smart ha mod granskning innan ny tråd släpps? Väldigt enkelt idag.
Hvorfor er noen profiler skjult?
Brukeren har valgt det i innstillinger
Ok
Denne her?
Er det noe galt med dagens aksjonærliste i Pho, det kan da umulig stemme at det holder med skarve 17k for å komme på topp-50, eller gårdagens liste med 0 på plass 49 og 50:
Jeg vet hva det kommer av, det er sånn at vi nå slår sammen de investorene med samme firmanavn (danske bank f.eks). Det resulterer i at vi får færre enn 50 på listen, f.eks 48. Så sper systemet på med flere investorer fra en ny datakilde som kommer snart (mer info snart)… skal bli litt mindre forvirrende når det nye greiene snart ser dagens lys #trangfødsel
Hvilke grunner har forumsdeltakere for å skjule sin aktivitet?
Fordi det finnes mange gale stalkers der ute
Hei @pdx , jeg vet ikke om du fortsatt har det i backloggen, men android-versjonen sliter fortsatt med at den går i svart om appen ikke er blitt brukt på en stund. Eneste måten å fikse det på er å starte appen på nytt.
Det er fortsatt i backloggen, men har vært vanskelig å debugge dessverre Det samme skjer innimellom på iOS versjonen, så jeg tipper det har noe med forumet å gjøre, og ikke nødvendigvis appen. Beklager!
Jeg aner ikke hvorfor jeg blir moderert halvparten av tiden… Hva er greia nå? Det er sykt irriterende å bruke tid på å skrive innlegg jeg føler er viktig å få frem for å bare få det slettet uten noen som helst form for begrunnelse annet enn “off topic”.
Er det inhabile moderatorer eller hva?
Så vidt jeg kan se ble den der rapportert som «Urelatert», og det kan jeg forsåvidt si meg enig i. Har ikke så mye i en TRVXtråd å gjøre, heller småprat? Dette er heller ikke plassen å klage på moderering, ta det heller i en PM til meg
Er ikke helt i form hos meg heller
Beklager det, ser ut som leverandøren har vedlikehold
Satser på at de er ferdige til i morgen tidlig da!
Hvis jeg ikke har TI-chatten skjønner jeg ingenting av alle tallene i traderen. Alle min kjøp og salg er kun basert på chatten
Chatten funker ikke nå?