Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Hei @pdx, noen planer for å forbedre kvaliteten på importen så man slipper at folk kommer dobbelt (og av og til forsvinner ut)? Hvis man prøver å følge med på hva topp 50 eier, så blir det bare tull sånn som det er nå.

Utvikleren har jobbet på spreng med det hele helgen, og vi nærmer oss en løsning på det :slight_smile:

1 Like

for(all strings) {
String key = splitAll(name, " ").stream().sort().join();
}
oldalgo, use key instead of name :stuck_out_tongue:

… antar da at det er nøyaktig samme tekst da, bare i annen rekkefølge. Vet ikke om dere har endel “nesten”-matcher også. :slight_smile:

1 Like

Jupp, noe sånt :slight_smile: Det er litt mer komplisert i backenden, hehe, men vi finner ut av det :smiley:

Dette gjelder “Mine favoritter” på mobil.

Scrollingen på mine favoritter er litt buggy hos meg. Må på en måte scrolle flere ganger for å komme helt ned til de siste elementene. Hadde også vært nice om man kunne komprimert listen litt for å få plass til mer på ett skjermbilde :slightly_smiling_face: #lowpri

image
image

2 Likes

Dette er på android?

Jepp. Screenshottene er bare fra dev tools i Chrome.

Blir du nevnt her @pdx ? :slight_smile:

Jupp :smile::ok_hand:

8 Likes

@pdx hva har skjedd med min portefølje side?

1 Like

Han har rappa porteføljen min også, sitter sikkert på et fly til Caymanøyene as we speak…

2 Likes

Er nok Tekbot AI som går utover sine privilegier i forsøk med å redde folks økonomi. Mine aksjer er også borte. Tipper pdx tar seg en prat med han så fort han har mulighet.

1 Like

Jeg måtte gjøre som Robinhood og hindre dere i å kjøpe Gamestop aksjer :joy:

Fikset akkurat nå, så last siden/appen på nytt så bør det funke.

6 Likes

Greit at jeg er idiot gambler men wsb prosjektet har tilogmed jeg styrt laaaangt unna :rofl: dette får jo Funcom til å blekne i forhold

2 Likes

@pdx - Ser ut som det har blitt gjort en endring i path som ikke er oppdatert overalt. Vet ikke om dette er riktige plassen for sånne feilmeldinger.

Et eksempel er siden for tags med pcib - dette er korrekt:
https://tekinvestor.no/tag/pcib_ol

Mens om man kopierer URL fra “Mine favoritter” får man denne:
https://tekinvestor.no/tags/pcib_ol

Klikk på “Mine favoritter” resulterer i at man kommer til en “Ops, denne siden eksisterer ikke”:

Takk for rapporten! Fikset nå :slight_smile:

Ser ut som om aksjonærlistene er rullet tilbake et år eller noe @pdx

Kun det «gamle» utvalget som er tilgjengelig og akkurat nå.

Jupp, jeg reimporterer lister :slightly_smiling_face: tenkte det ikke var så mange som sjekket de etter midnatt på en lørdag :sweat_smile: alt skal være tilbake til mandag :slightly_smiling_face:

teknisk analyse er noe som jag hadde satt stor pris på PDX :slight_smile:

1 Like