Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Dumt spørsmål: hvordan legge jeg til favoritt-aksjer? Ser “du har ingen favorittet”, men ser ikke hvordan jeg kan legge til en favoritt og finner det ikke som valg inne på en spesifikke aksjetråd heller

Det skal være et tekstfelt i favorittboksen der det står «Legg til investeringene du vil følge». Skriv i det for å søke. Det kan være du må laste siden på nytt for at det skal vises :slightly_smiling_face:

Refresh funket. Takk

1 Like

@pdx, har denne feilen Teddy nevner blitt sett på? Er listene til å stole på?

Listene er til å stole på, men det kan være noen bugs der vi har flere poster som er helt like fra samme aktør. Det har med hvordan vi slår sammen data i backenden for å unngå duplikater. Ser på å finne en løsning, men det skjer såpass sjelden at det er ikke pri 1 akkurat nå. For å unngå at privatpersoner får to “like” oppføringer må jeg bare reimportere alle listene i helgen, så vil det løse seg :slight_smile:

2 Likes

Stadig vekk går jeg automatisk fra offline til online i chatten.
Det er litt irriterende at tittelen i tabben hele tiden blinker “somebody says…” fordi det trekker blikket mitt opp for å se hva som foregår.

4 Likes

Ny bug:
Når jeg setter epostvarsler til “aldri” og trykker lagre - så blir dette tilbakestilt.
(jeg har forsøkt å sette til “aldri” tre ganger i dag og får stadig epost ved nye svar på innlegg og nye private meldinger)

Jeg får ikke ulest-melding på Arctic Zymes. Vært slik en stund. Gjelder uansett om jeg endrer til/ fra overvåker og de andre valgene som ellers fungerer…:man_shrugging:

Takk, denne er irriterende, har en ny chat som ikke gjør sånn i betastadie, men må få unna andre ting før jeg fokuserer på den igjen :smiley:

Det var merkelig… Dumt spørsmål, men du trykker på Lagre knappen nederst? Hvor raskt blir den tilbakestilt?

Da tenker du på tallet som vises på tråden i listen på forsiden og på avataren din? Skal teste det selv :slight_smile:

Ja, i listen over uleste poster, etter trådnavnet kommer antall nye innlegg på grønn bakgrunnsfarge, men ikke på AZT - der er det tilsynelatende ikke noe nytt, (bortsett fra at det heldigvis er det… )

1 Like

Jeg trykket lagre alle gangene, og det ble tilbakestilt så og si umiddelbart. Men siden jeg skrev dette innlegget har det ikke gjentatt seg :sweat_smile:

1 Like

Aksjen DG.PA som jeg har i porteføljen, står oppført i dollar, men mine aksjer handles i Euro, kursen følges slavisk, er det en identisk til som jeg ikke finner?

La til støtte for Paris-aksjer i EUR nå :slight_smile:

1 Like

jeg ser kostprisen fremdeles står i dollar, må jeg selge å kjøpe på nytt?

Den må du legge inn på nytt i EUR ja, hvis du la inn som USD opprinnelig, hvis jeg forstår deg riktig.

Ja, det funka :slightly_smiling_face:

1 Like

Mer et ønske om økt funksjonalitet i App. Mulig dette er tenkt på og allerede bestemt i forhold til hvordan du ønsker å ha appen, men tenkte å lufte ønsket alikevel.

Når man er inne og leser innlegg så hadde det vært meeeget smoooth å kunne bare sveipe til høyre for å komme tilbake til hovedsiden. Er dette en funksjonalitet du har vurdert?

2 Likes

Ja, det ble lagt til for noen uker siden :smile: Sjekk at du er på siste versjon av appen.

haha pokker! :P, men nice!

1 Like

Sitatfunksjonen funker også i appene nå, som er ganske najs :slightly_smiling_face: (marker tektst og trykk «sitat» mens du skriver innlegg.

2 Likes