Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Forslag til forbedring.

Når TekBot har publisert en børsmelding, så hopper man rett til den meldingen når man trykker på tråden. Uavhengig av hvor mange uleste innlegg man har.

Vil du hoppe direkte til børsmeldingen, eller gjør du det nå, og ikke vil det?
Fordi det skjer ikke hos meg, og jeg vil ikke at det skal skje heller.
Man kan jo trykke på meldingen og se den direkte, hvis man vil.

Kun hvis man følger tråden, mener jeg.

Føler du ikke hastverket? :joy:

Det skjer ikke hos meg, er du sikker på at det stemmer?

Mulig jeg formulerte meg som en dust… Jeg ønsker at det skal skje så jeg raskt finner meldingen :grin: Time is money, my friend!

Holder det ikke å trykke på «tid siden siste post» knappen så du kommer rett inn på siste post i tråden?

2 Likes

Får ikke til å se min portefølje på iPhone. Klarer ikke scrolle ned og få trykket på «min portefølje».

Kan du sende meg et skjermbilde på privat melding? :slightly_smiling_face:

Vet ikke om det gjelder alle listene, men topp 50-lista til Softox ser ut til å være feil. I dag er Danske Bank ned med 4000 aksjer som eneste på lista som er i minus. Topp 50 total er i minus med over 10 000 aksjer. Ser heller ikke ut som om de som blir markert med INN kommer med i totalsummen.

Hei, har har en aktør byttet navn på kontoen og solgt seg ned som gjør at han er minus 9837 aksjer. Han er derfor ikke ny på listen

1 Like

Takk, takk. Det forklarer saken


Er detmulig å tone ned innsiderchatt, dukker opp stadig vekk å må stadig trykke skjul. Irriterende på Pc chrome og Iphone,men verst på Ipad som bildene er hentet fra.

1 Like

Chat fungerer ikke på mobil?

Det har vel ikke fungert på ca 27 år?
Tror faktisk Kåre Willoch hadde pannelugg sist den virka :stuck_out_tongue_winking_eye::rofl:

Snodig, det må jeg se nærmere på :slightly_smiling_face:

1 Like

Tror ikke chaten funker på Digiflip telefoner @Oilimp

Mener du sånn DORO telefon?

1 Like

Var vel flere digiflip utgaver, det eneste jeg vet med sikkerhet er at Oilimp har den som støtter clown -emojis :laughing:

1 Like

Jeg har en Nokia 1610 i, tenk det, enda med i!
I meget god stand også, kan til og med motta SMS med den.
Hvis Nano går veien, så river jeg i en 1611, så jeg kan svare på SMS også :grin::+1:

Nå har du ødelagt chaten hos meg og.