Lar det seg gjøre å få integrert samme detaljnivå som hos en alternativ aktør?
Eksempel;
(fra Norsk Titanium AS
TI
Lar det seg gjøre å få integrert samme detaljnivå som hos en alternativ aktør?
Eksempel;
(fra Norsk Titanium AS
TI
Godt innspill, detaljnivået skal økes fremover!
Er på saken
Har dere noen mekanismer for å hindre missbruk av rapporteringsfunksjonen? Ref. tilstanden i “Presidentvalget USA 2024”-tråden i dag.
Mitt innlegg på tråden “Presidentvalget 2024 USA” ble flagget, så da legger jeg skjermdump av det her @Evilfreud og @pdx
Det ble fjernet fra tråden hvor det var informert om at rett tråd å klage på sånt er denne. og da fremstod det bare som støy i den tråden hvor det ble postet. Rett tråd er her.
Opplever at appen er ekstremt treig når man går inn på den, ofte må jeg avslutte den for starte den på nytt
Har problemer med og komme inn på plattformen til tider. Er det noe andre som har samme problemet ? Det rare er at jeg opplevde dette også oss Hegnar for noen år siden.Bruker Chromebook .
Hvis du bare får en svart eller hvit skjerm kan du prøve å sveipe fra venstre til høyre, det hender den henger seg opp på en underside og sveipingen tar den tilbake til forsiden
Kan du utdype hvilket problem du har?
Skal teste det ut når det skjer. Funker selvfølgelig fint etter jeg skrev det her😅
Det er alltid sånn
Rart med det😂
Det er ikke noe annet en at jeg har problemer med og komme inn her til tider.
Eller så har Calcapitals en veldig god dag hittil
Det er noe muffens ja, men send meg gjerne konkrete eksempler på privat melding så tar jeg en titt