Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Feedback til PDX (admin)

image

Chatten har daua

Siden jeg solgte meg helt ut av Ultimovacs i dag, sÄ rapporterer portefÞljen her at jeg er en prosent i pluss, selv om jeg egentlig var ned ca 7% i dag. :sweat_smile:

Det blir litt rart nÄr historikken wipes i det du selger deg helt ut. :see_no_evil:

1 Like

Hei, jeg opplever at jeg ikke fĂ„r svart pĂ„ innlegg nĂ„r jeg bruker firefox som nettleser. Problemet oppstĂ„r nĂ„r jeg trykker “svar” og skal poste svaret mitt, da skjer det ingenting
 Er dette et kjent problem?

1 Like

Har ikke hÞrt om det fÞr, sÄ det var litt snodig. Skal undersÞke litt :slight_smile:

Har samme problem pÄ en av dataene mine.
Har lĂžst det ved Ă„ logge inn pĂ„ mobilen og da ligger det jeg har skrevet klart slik at jeg bare trenger trykke “svar”.
(MÄtte gjÞre det slik nÄ faktisk :sweat_smile:)

1 Like

Selv bytter jeg bare til chrome, sÄ er ikke noe stort problem, men litt irriterende likevel

1 Like

KUK i computern til VPS idag?

Eller bare jeg som ikke fÄr opp alle lister?

Hvilke, har du prÞvd en hard refresh? Var et par stykker som hadde cache-utfordringer i gÄr


Sjekker.

Ser det stÄr 14/3 pÄ de fleste, eller blir det korrekt? siden listene teknisk sett kom igÄr?

Det er korrekt :smiley:

1 Like

Lar det seg gjÞre Ä fÄ integrert samme detaljnivÄ som hos en alternativ aktÞr?

Eksempel;
(fra Norsk Titanium AS

TI



3 Likes

Godt innspill, detaljnivÄet skal Þkes fremover! :slightly_smiling_face:

4 Likes

Ser ikke ut som kursene har blitt oppdatert pÄ et par dager? @pdx

1 Like

Er pÄ saken :slightly_smiling_face:

1 Like

Har dere noen mekanismer for Ă„ hindre missbruk av rapporteringsfunksjonen? Ref. tilstanden i “Presidentvalget USA 2024”-trĂ„den i dag.

3 Likes

Mitt innlegg pĂ„ trĂ„den “Presidentvalget 2024 USA” ble flagget, sĂ„ da legger jeg skjermdump av det her @Evilfreud og @pdx

Det ble fjernet fra trÄden hvor det var informert om at rett trÄd Ä klage pÄ sÄnt er denne. og da fremstod det bare som stÞy i den trÄden hvor det ble postet. Rett trÄd er her.

1 Like

Opplever at appen er ekstremt treig nÄr man gÄr inn pÄ den, ofte mÄ jeg avslutte den for starte den pÄ nytt