Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Er kursene ute av synk? Ser i hvert fall slik ut for Reach Subsea.

Se ett innlegg opp :slightly_smiling_face:

2 Likes

Jeg tror jeg slutta å lese på “rampe…” :laughing:

3 Likes

Hva med en “takin’ ova”-funksjon, så hvis vi vil skape litt friksjon som EGF så kan vi samles her inne?

Feks etter modell av vps, som vaskes opp mot listene dine @pdx?

Registrering med fullt navn som er skjult for folk her inne med aksjeantall eller noe, for å samle aksjonærer, med mulighet for å sende fullmakt. Se til Sveits for direkte demokrati!

Bare aksjonærlister er så 2022, nå kan TI få en stemme :sunglasses:

Edit: glemte det viktigste:

3 Likes

@pdx er det noe sted man kan føre opp cash i porteføljen? Kunne du lagt inn en dummy ticker med verdi 1 kr så kan man kjøpe/selge denne for å redusere cash? Bare kjekt å se hvor stor porteføljen egentlig er når man til tider er mer i cash. :slight_smile:

(Litt dust hvis den dukker opp på topp kjøp/salg lister osv da, så kanskje en dårlig ide)

4 Likes

Ikke en dum idé, men det har kanskje andre uforutsette ting ved seg som jeg må tenke gjennom :slight_smile:

1 Like

Er det et triks for sjekke hvem som har satt klovnefjes på meg? Ser bare navnet til de to første. Prøvd å holde inne Ctrl og alt. Det gikk ikke.

Har til hensikt å skaffe oversikt over dette slik at jeg kan gjengjelde tjenesten.

3 Likes

Kan @pdx igjen redegjøre for hvorfor dere sensurerer Israel/Palestina-konflikten, primært når det dukker opp Israel-kritikk (basert på faktaopplysninger)?

Det står ingenting i forumreglene om dette. Andre konflikter som feks Russland/Ukraina diskuteres så fletta fyker i blant, uten at trådene stenges av den grunn.

1 Like

Oppsummert : Folk klarer ikke oppføre seg og diskusjonen sprer seg til andre tråder.

Evt søk etter de trådene som ble laget så ser du forklaring i slutten av dem.

3 Likes

Eneste jeg finner er at vi nylig diskuterte i Politikk 3-tråden basert på at den norske regjeringen ikke støtter boikott av UNRWA.

Hvor går grensen for hva man kan ytre, og hvem kan forvente seg en ferie? Jeg? Mulig jeg ikke har fått med meg alt her, men synes det er et litt vanskelig yttringsklima å navigere…

Etter å ha stengt midtøsten diskusjonens tråden 2 eller 3 ganger ble politikktråden stengt fordi folk dro diskusjonen over dit.

Dette er primært et aksje og børsforum.

5 Likes

Midtøsten er vel det eneste temaet som ikke tillates fordi det fører til utrolig mye støy og innlegg som flagges. Vi har ikke kapasitet til å moderere det, men Russland ser ut til å gå greit.

1 Like

Men med egne tråder for alt mulig annet også, fra memes til nasjonal politikk til andre konflikter. Trådene blir sensurert og stengt når det kommer Israel-kritikk.

1 Like

Okei. Midtøsten er forbudt å diskutere på forumet. Oppdater gjerne forumreglene.

Nope de andre trådene ble stengt når tonen ble ufin. Politikktråden ble stengt fordi man ikke klarte å la midtøsten ligge.

Vi har prøvd. Personlig skulle jeg ønske vi kunne ha midtøsten tråder. Men folk går rett ned i skyttergravene.

2 Likes

Feedback om moderering kan man ta direkte med meg.

2 Likes

PDX.
Du har sikkert skrevet om det før, men nå gir jeg opp å lete etter svar på følgende: Hvordan skal jeg nå finne alle WellsEmbargo sine poster på Atlantic Sapphire tråden.

Hei, inne i tråden, trykk på avataren til brukeren og deretter på denne:

PDX.
Og hvor finner jeg “Avataren”?