Men med egne tråder for alt mulig annet også, fra memes til nasjonal politikk til andre konflikter. Trådene blir sensurert og stengt når det kommer Israel-kritikk.
Okei. Midtøsten er forbudt å diskutere på forumet. Oppdater gjerne forumreglene.
Nope de andre trådene ble stengt når tonen ble ufin. Politikktråden ble stengt fordi man ikke klarte å la midtøsten ligge.
Vi har prøvd. Personlig skulle jeg ønske vi kunne ha midtøsten tråder. Men folk går rett ned i skyttergravene.
Feedback om moderering kan man ta direkte med meg.
PDX.
Du har sikkert skrevet om det før, men nå gir jeg opp å lete etter svar på følgende: Hvordan skal jeg nå finne alle WellsEmbargo sine poster på Atlantic Sapphire tråden.
PDX.
Og hvor finner jeg “Avataren”?
Chatten har daua
Siden jeg solgte meg helt ut av Ultimovacs i dag, så rapporterer porteføljen her at jeg er en prosent i pluss, selv om jeg egentlig var ned ca 7% i dag.
Det blir litt rart når historikken wipes i det du selger deg helt ut.
Hei, jeg opplever at jeg ikke får svart på innlegg når jeg bruker firefox som nettleser. Problemet oppstår når jeg trykker “svar” og skal poste svaret mitt, da skjer det ingenting… Er dette et kjent problem?
Har ikke hørt om det før, så det var litt snodig. Skal undersøke litt
Har samme problem på en av dataene mine.
Har løst det ved å logge inn på mobilen og da ligger det jeg har skrevet klart slik at jeg bare trenger trykke “svar”.
(Måtte gjøre det slik nå faktisk )
Selv bytter jeg bare til chrome, så er ikke noe stort problem, men litt irriterende likevel
KUK i computern til VPS idag?
Eller bare jeg som ikke får opp alle lister?
Hvilke, har du prøvd en hard refresh? Var et par stykker som hadde cache-utfordringer i går…
Sjekker.
Ser det står 14/3 på de fleste, eller blir det korrekt? siden listene teknisk sett kom igår?
Det er korrekt