Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Jeg tror Modular Finance / Holdings tar ut aksjonærlister for selskap som trenger det og da kan de komme til andre tider enn de faste :slightly_smiling_face:

1 Like

hva med en Quartr - integrasjon? Transqripts fra Q-calls etc

2 Likes

hva er likt og hva er forskjell på listene som ligger under Tekinvestor.no og Investordata.no?

Kan vi hente dataene via API ? (jeg driver å tester å bygge min egen nyhetstjeneste med daglig oppdatering)

Varsler om børsmeldinger liksom?

Var i dialog med de om dette, takket ja til et tilbud, som de så doblet prisen på etter jeg hadde sagt ja :joy: luringer. Skal prøve å løse det.

Rådataene er de samme men presentasjon og funksjonalitet blir bedre på ID… mer om det snart forhåpentligvis :slightly_smiling_face:

API: kanskje, men Oslo Børs er veldig strenge på akkurat dette da de ikke vil at veldig dyre data skal mates inn i AI-selskap som kan bruke det til hva de vil - forståelig nok. Vi er i dialog om dette.

2 Likes

spørsmål til meg?

Ja, men også analyse av meldinger. Scraping av relevante makronyheter, sektornyheter for de sektorene jeg følger, nyheter fra pairs til de jeg eier pluss pluss (tidlig fase - eksperimenterer meg frem)

2 Likes

en til

“Retail-andel av 50 største”?

1 Like

En linje i bunn - som viser utvikling over tid for størrelsesgrupper

3 største
image

10 største
image

20 største
image

50 største