Ser at deler av min kommentar fra i dag er sitert her. Den bør helst siteres i sin helhet. Utdraget får kommentaren til å virke mer absolutt enn den er i kontekst:
“Ikke tro på noe av det du leser her (eller i andre fora). Regn med at alt er skrevet med tanke på å forsøke å påvirke kursen i en ønsket retning. Bruk det evt. som utgangspunkt for å gjøre egne undersøkelser. Innimellom all støyen kan det finnes noe av verdi.”
Når det gjelder Savepig og moderatorrollen så er det nok slik at hen de siste dagene har skrevet enkelte kommentarer som jeg må si meg enig med polygon i at har vært i overkant generaliserende og absolutte, som kan oppfattes slik at mer fundamentale/faglige innspill har liten verdi, og tilsynelatende ikke er ønsket på Tekinvestor. Jeg har selv kommentert dette, uten å nevne noe om Savepigs moderatorrolle.
Men jeg har merket meg at Savepig også nylig har understreket at disse kommentarene er “Mitt personlige syn” og ikke skrevet som representant for Tekinvestor, og syntes det var oppklarende nok for min del.