Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

i chat og private samtaler

Hvilken nettleser bruker du @vcp?

Safari, på MacBook air pt. og når dette inntraff.

2 Likes

Takk, skal bruke forumet fra Safari i noen dager og se om det skjer med meg også :slight_smile:

Virker bedre nå, men var voldsomt når jeg tipset.
Mulig problemet ligger på maskinen, men ikke merket dette på andre sider eller prog.

2 Likes

@pdx den forklaringen @vcp gir stemmer for meg også, på iPhone/Safari, er noen dager siden jeg var på Mac’en.

Uten å fortsette diskusjonen videre her, så er det kjipt å se porteføljen din nå om dagen.
Kommentaren min litt spøkefull, men med en alvorlig undertone. Det skal noe til for å klare å ikke tjene penger på Funcom den neste måneden. Hvis en er litt dum vil selvsagt det hjelpe, ref en god venn av meg :joy::joy::joy:
Men du vet like godt som meg at mye av det vi holder på med her er høy risiko…noe som er lett å glemme.
Men set hadde vært kult om du klarte å bygge opp litt flere Nano aksjer da. Jeg er jo helt ute av Nano nå…

1 Like

@pdx akkurat nå kødder forumet igjen på iPhone. Samme som @vcp skrev over her

1 Like

Jeg har endret prosent-gevinst-utregningen så den er slik du forventet @Christian. Min måte å gjøre det på ble veldig forvirrende :smile:

2 Likes

Nå kan man også se en feed med Insider-handler på https://beta.tekinvestor.no/portfolios :smile: Fortsatt litt småflikking som gjenstår.

2 Likes

Hei pdx. Jeg fikk lagt inn feil salgspris på aksjene jeg solgte i Integrum i går. Var ikke mulig å endre. Noe planer for det? Savner også at vi kan se % andelen med kontanter vi sitter med.

Ellers veldig fornøyd!:+1:

1 Like

Legger det i listen :smile:

1 Like

Det dukker ikke opp “1”-notification hos meg når jeg får pm i en pm-tråd, men den er merket som ulest hvis jeg trykker på "F"en

1 Like

Noen som har forsøkt å endre til web visning av forumet på iphone? Jeg får ikke endret tilbake til mobilvisning, da jeg ikke klarer å klikke på knappen uten at chat blir aktivert i stedet. Virker til at det er litt overlapp :slight_smile:
En løsning kan sikkert være å slette cookies, men da forsvinner vel andre passord etc også?

Bruk denne lenken for å gå tilbake til mobilvisning til jeg finner en bedre fiks :smile:

https://beta.tekinvestor.no/?mobile_view=1

De tellerne kan av og til komme ut av synk, pleier å løse seg i løpet av en dag eller så :smile:

Quick fix’en fungerte ikke hos meg (bruker app’en), men ikke noe stort problem

@pdx nå har forumet en skjelvende tendens her på iPhone…når jeg postet innlegge går bilde opp og ned…
Det har vært litt sånn småsurr de siste dagene.
Men jeg er ikke irritabel på TI, verre med de tre systemene vi har på jobb😕

1 Like

Takk! Det er en vanskelig ting å feilsøke, men det kommer stadig oppdateringer av forumet, så det kan plutselig løse seg av seg selv :smile:

Jeg tenker det er greit å prøve å gi en presis tilbakemelding, vi vet jo du jobber hardt for å få ordne det meste, slik som Funcom gjør for tiden :wink:

1 Like