Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Tidenes ansvarsfraskrivelse :joy:

5 Likes

På jobb blir det meldt inn trøbbel sentralt, men ingen formidler det ut til oss slaver, får beskjed fra feks Visma om å slette app og installere på nytt, men vi som også logger på via nettlesere, både på iPhone og PC sliter, de bare slenger ut ett eller annet. Bullshit!

@pdx gjør noe, ok, det er ikke alt en kan feilsøke på og det er nok komplekst, men dette er ikke en aksjetrader som feks Sbanken…

Jeg vil faktisk anta at forumet er mye mer komplekst en sbankens aksjetrader :smile: (helt seriøst)

Kan du reprodusere feilen, altså lage en oppskrift jeg kan følge for å se det samme?

2 Likes

Ikke nå. Nå er det stabilt. Det var når jeg postet et svar. Var muligens pga innholdet i poste :joy:

2 Likes

No complain filter :joy:

Denne kom opp i høyre kolonne nå:

Pytt kjøpte mer FUNCOM.OL på 15,63
7 minutter siden

Finn en feil :wink:

Tipper Pytt la inn porteføljen sin hvor snittet hans i Funcom var 15,63? :slight_smile:

2 Likes

@pdx : sliter forumet nå?

Lager en post, trykker svar, ingenting skjer. Trykker refresh og voila der er posten.

Funker her, sjekk om det står noe i konsoll-loggen når det skjer.

Ja, det må være slik det henger sammen. Ser nå at det er slik på mange av disse kjøp/salg meldingene (en som kjøpte Nano på 24,50…).

2 Likes

@pdx har du sett på muligheten til å få bort irritasjonen med at Tekinvestor-fanen blinker hele tiden hver gang noen skriver noe?
Ikke bare litt irriterende :face_with_symbols_over_mouth: :joy:

1 Like

Jeg har det, men chatleverandøren har sluttet å svare på epostene mine, så mulig jeg må låne balltreet til @Hakon og ta meg en tur.

4 Likes

Hvis du vil ha resultater, send en finnmarking- it never fails :grin::+1::muscle::muscle:

2 Likes

Bare si fra så kommer tek samlet som lynsjemobb :smiley:

2 Likes

DA slutter du å betale, så ser jeg hvor fort du får svar :=)

2 Likes

@pdx siden i går så har det stått "ett ulest innlegg " markert med 1-tall i en grå ring i Nano TA-tråden, vanligvis er det jo f.eks 8 uleste i en grønn ring når det er nye kommentarer i tråder jeg følger.
Nå i sted så kom det samme 1-tallet i en grå ring på Nano generell tråd, og de forsvinner ikke når jeg har lest tråden.

Enten er Tekinvestor blitt AI og mener jeg burde lese innleggene grundigere, ellers er det en liten hickup :rofl:

1 Like

Det betyr skjerpings!:sweat_smile:

Jeg har fjernet de for deg :slight_smile:

For de som måtte lure betyr tallet i grå sirkel antall innlegg du ikke har lest, og det i blå sirkel antall nye siden forrige besøk.

Hvis det skjer igjen kan du gå til /unread og velge “Marker alle som lest” nederst på siden.

2 Likes

Jeg visste hva de betydde, de forsvant bare ikke når de var lest.
Men problem solved :grin::+1::+1:

1 Like

Hvorfor får jeg ikke endret tittelen min fra Insider til Proffmedlem?
Er jeg gjennomskuet av Tekinvestors AI?? :rofl: :rofl: