Hehe, jeg vet ikke hvorfor det ikke virket - men nå har jeg skrudd endring av tittel helt av så ingen opplever denne traumatiske skuffelsen som du har gjort nå @Oilimp! #neveragain
@pdx Fine tilleggsfunksjoner, men kanskje det hadde vært en ide å kunne deaktivere om ønskelig. For noen er dette bare støy, på en ellers så oversiktlig forum framside.
Kjenner jeg blir fornærma over at du ikke leser NANOtrådene
Ganske ubrukelig å ikke kunne slette kjøp/salg i porteføljen hvis de er feil.
Det øker kompleksiteten noen hakk hvis man skal kunne redigere tidligere handler. Hvis du vil endre f.eks antall aksjer solgt i en av flere trades du har gjort i en aksje, og så i traden etter solgte du alle aksjene. Da stemmer ikke antallet du solgte i den traden lenger, så du må redigere den også. En trade påvirker også antallet du har i porteføljen, så da må den endres også. Jeg kan kanskje gjøre sånn at du kan slette/endre den siste traden i hver aksje, men ikke tidligere, for å forenkle jobben litt.
Å kunne slette siste trade hadde løst problemet jeg fikk i hvert fall.
Manuell zoom på bilder i iOS-appen?
vet man kan trykke for å forstørre, men da blir det enten veldig lite eller ganske stort
Enig, det er litt irriterende
Så jeg fikset det!
Nå kan du zoome hvor du vil på forumet. Dette kan ha noen uforutsette konsekvenser, så si fra hvis dere opplever noe rart
God helg folkens!
Melder dette inn som rart jeg da
Slik ser det ut når jeg trykker på chaten i iOS-appen. Forum-delen ser riktig ut.
Jepp, funker fint nå
Greit!
haha
FEil tråd, jaja
Kunne ikke sagt meg mer enig, har ikke gjort annet enn å dempe en million tråder hver gang jeg logger meg inn i dag
Flere skal det bli! Må bare komme gjennom alle som ligger i backloggen så vil det roe seg. Skal ta 5 nye hver dag nå, kl 12, oki?