Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

@pdx er noe utrolig lægg på min iPhone her nå ?? For mange tråder eller hva? :face_with_raised_eyebrow:
Går bra tregt …

PS: forstår at du legger til nye tickere , så får vi heller ta jobben med og dempe de ! :slight_smile:

1 Like

Bedre nå @Chrysler300C? :slight_smile:

Whatever u did … u sure did It good :stuck_out_tongue_winking_eye::ok_hand:t4:

3 Likes

Det sier stadig damene til meg :sunglasses:

2 Likes

Noen måte å korrigere et salg på i porteføljen? Hadde en liten typo på mitt salg i Dof :slight_smile:

Mange innsidere sliter med å ikke komme inn på innsiderdelen av forumet ( chatten funker) @pdx er på problemet

1 Like

Fikset nå! Beklager - litt kluss i systemet i dag.

1 Like

Trodde jeg var insider😊
Kommer inn på insider tråder men ikke porteføljer

Prøv nå :smile:

2 Likes

Tror jeg kan hjelpe deg med denne.

5 Likes

sliter med den buggen her:

Må opne tråden i explorer eller liknande for å lese.

dat jinx

1 Like

Prøv å slette cookies / tømme nettleserdata - jeg logget meg inn som deg og det funket fint med den lenken i chrome :slight_smile:

1 Like

Jeg har samme utfordring av og til, trådene laster ikke, F5 fikser det.

You changed that font on iPhone netreader @pdx ? Me want the old font back! :joy:

Tror ikke jeg har det :smile:

Den er god. Fikk et tips fra @H.L om å refreshe ev laste på nytt. Må sikkert logge av og på igjen

1 Like

Pdx, de siste dagene har det gått uvanlig lang tid å få lastet inn tekinvestor-siden. Stopper helt opp. Andre sider laster som normalt. Men for å få lastet inn tekinvestor, må jeg slette hele nettloggen og logge inn på ny. Dette har ikke skjedd tidligere. Hva skjer?

Conan exiles launch :slight_smile:
@pdx leier ut serverkapasitet på si til godeste Rui. De er short nå om dagen :slight_smile:

6 Likes