Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

hei @pdx. går det ikke an at chatten retter seg mot selskaper man følger. personlig har jeg ingen nytte av chatten med så mye svada som foregår der når jeg følger Pho og nano. jeg er ikke så interessert i å betale for en chat som omhandler slanketips eller funcom. insidetrådene kan jeg heller ikke se gir så mye. mulig jeg m gi det noe mer tid, men per idag er det ikke mye å hente her. i tillegg så er takhøyden for kritiske tilbakemeldinger på biotektrådene svært lav. skal samtidig nevne at noen skriver mye dritt og dette ikke hører hjemme her:)

Hei @tekdude, takk for tilbakemelding. Jeg regner med du har sett at det er en egen Bioteknologi-chatkanal? Insiderprat-kanalen er for både seriøs og useriøs prat. Rapporter gjerne upassende innlegg overalt - det er såpass høy aktivitet at det er vanskelig for moderatorene å lese alt som skrives, så de som flagger upassende innlegg bidrar til å holde nivået oppe :slight_smile:

At folk reagerer på en upassende måte på kritikk kan absolutt flagges, men kritikk må også være begrunnet.

joda. helt enig at kritikk er bra, men opplever at kritikere i spesielt nanotrådene blir halshugd ganske kjapt. har forståelse for at at disse flagges når de ikke dokumenterer eller argumenterer for sitt syn, men samtidig så virker det som at moderatorer med interesser , kan ha lav terskel for å moderere. jeg skal gi det tid. ser mange som modereres er også baissere fra HO:)

2 Likes

Jeg har stor tiltro til at moderatorene våre klarer å være nøytrale :slight_smile: Det er en utakknemlig jobb :slight_smile:

6 Likes

Nei, det er ikke greit at jeg varsles om at brukeren “tørrfisk” ikke har kommentert på ei stund.

Ei heller at “clamydiaforalle” poster sin første post.

Egoet til utvikleren av denne softwaren har all grunn til en kraftig revisjon.

Hva er egentlig problemet med disse varslene?
Synes ikke disse er plagsomme i det hele tatt jeg.
Det at folk poster sin aller første post synes jeg er nyttig. Gir jo folk en mulighet til å ta hensyn til at dette er en helt ny bruker.

7 Likes

Heisan @pdx. Jeg klarer ikke lage polls/votes får bare en exception in browserloggen. Known issue? Prøvd i Chrome og Vivaldi i Windows, samme feil i begge.

Test

  • JA
  • NEI

0 stemmegivere

Har du flere polls i samme innlegg?

Pollene kan være litt vrine av og til, men er ikke noe feil såvidt jeg ser. Du kan prøve å legge inn kode direkte også.
Den ser sånn ut for pollen over.

bilde

1 Like
  • Yes
  • No

0 stemmegivere

Har man flere polls i samme innlegg må man også legge til en name=poll1/poll2 tag for å skille de :slight_smile:

2 Likes

Nei. Får bare “Uncaught (in promise) Error: Extension context invalidated.”

Funka med kode.

Prøvd å logge ut, kille netleser , restarte pc?

Kan jeg lage poll på mobilen?

  • Jepp
  • Absolutt
  • Er nok kuk i computeren

0 stemmegivere

1 Like

Sorry for offtopic :rofl:

3 Likes

7 posts were merged into an existing topic: Vårt nye moderator-team :slight_smile:

Mulig dette er en brukerfeil, men alle søk jeg gjør og klikker på hurtigvalget som kommer opp, lander på august 2018, eller når tråden er lagd hvis den er nyere.

eks på søket


.
Landingen, dette gjelder alle tråder jeg søker på, så må jeg scrolle ned til slutten.
.

Slet litt med det jeg også, men trykker du på postnr og deretter nyeste, får du siste innlegg.

Grunnen til at det skjer er at søket finner det innlegget i tråden som passer best med det du søkte etter. Enig i at det er litt irriterende. Du kan også bruke https://beta.tekinvestor.no/unread for å se tråder du har lest i før som har nye innlegg, hvis det er nyttig :slight_smile:

1 Like