Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Den var fin, det kunne gjerne vært fint med en tråd som forklarte litt om funksjonalitet og regler. Vil gjerne spare en del tid for nye brukere. :slightly_smiling_face:

1 Like

Denne er fin for å forstå litt hvordan forumet funker: https://blog.discourse.org/2016/12/discourse-new-user-tips-and-tricks/

Og reglene finner man her :slight_smile:

Vet ikke hvorfor ikke betaling gikk gjennom, men har lagt inn nytt kort, du får purre på ny hvis betaling skulle utebli😀

2 Likes

Ikke flere likes å gi

This badge is granted when you use all 50 of your daily likes

Eg trudde den heite “crazy in love”. Hva skjedde?

6 Likes

Etter siste forumoppdatering har de oversatt navnet til norsk. Men, enig i at Crazy in love er bedre, så byttet tilbake :wink:

3 Likes

Er det flere som har problemer med å bruke emojis? Får de ikke til å virke mer, verken i egne innlegg eller under andres innlegg.

1 Like

Med mobil så er det veldig random. Mesteparten av tiden så funker de ikke. Akkurat som om alt fryser

1 Like

Samme her, men det er nytt for min del.
Virket fint tidligere på mobilen… @pdx you fix?

@Oilimp & @Hakon, hva slags mobil/nettleser har dere? :slight_smile: Funker det på desktop? Det virket fint her i chrome på iOS.

Huawei P20 Pro. Kun på chrome på mobilen det loker

Samsung mobil, hvilken nettleser er vel explorer? Edge? Den vanlige som er på telefonen hvertfall :sweat_smile:
Edit: det står Samsung internett

Huawei p20 chrome

Funker fint på Safari (iPhone).

3 Likes

Ja bare kom her å gni det inn! :cry:

1 Like

@Evilfreud
Godt med en OT rydding av eget rot, men det er uhørt å flytte ikke innsider bidrag inn i en lukket tråd for innsidere.

@pdx hva sier retningslinjene for slikt?

1 Like

Hei!

Innså ikke at du ikke var innsider, leste igjennom alle postene som var relevante og telte bare innsiderfolk. Pr def har vi ingen retningslinjer, men vi tar en liten diskusjon på bakrommet!.

Ok, det er på det reine. Jeg reagerer prinsipielt.
Det blir som å drite på trappen til naboen, for så ringe på etter dopapir.

@pdx
• Jeg ser fram til den dagen insider gir økt brukergrensesnitt kontra dagens tillegg, økt “støy”. Man må kunne velge hvilken informasjon man ønsker synlig på plattformen.
• Jeg ville også lagt enda mer fokus på trading. Herunder verktøy. Jeg vet ikke hvor mye arbeid og hvilke kostnader det innebærer å få chart mm inn på plattformen. Jeg har inntrykk av at majoriteten anser seg selv som investorer her inne, men man skal ikke lese mange innlegg før det blir tydelig at de fleste trader. Enten det er en liten del av beholdningen eller hele.

2 Likes

Gode innspill! Angående charts så jobber jeg med å få på plass en ny datakilde nå som også vil gi meg mulighet til å vise historiske charts.

Kan du utdype hvordan du ønsker at grensesnittet skal redusere støy?

1 Like

Det kan bli meget bra @pdx «one stop shop» er framtiden. Så blir det meglerhus neste.

Hva angår grensesnittet, så er det i tråd med innlegget mitt over i denne tråden. Sitter på mobil så begrenset med skriverier pt.

1 Like

Her bør retningslinjene være helt klare.

  • Enhver post må forbli i den delen av forumet det opprinnelig er blitt postet i.

Innlegg i lukkede tråder ville vel aldri bli overført til de åpne trådene, og det må også gjelde den andre veien. Ville blitt dypt fornærmet om jeg bidro til forumet for så å oppleve at posten ble kidnappet inn i den lukkede delen.