Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Den er død her også.

Takk for beskjed, jeg sjekker opp med leverandøren

Jeg ville endret navn på Shipping tråden til Golden Ocean.

1 Like

Hva med å vise litt kort info om aksjen når man er inne i en tråd? F.eks siste pris, endring (%), volum @pdx

1 Like

Det har jeg lyst til, men har slitt litt med hvor det skal plasseres. Tenker kanskje øverst til høyre, ved siden av tittelen på tråden?
Tenker også å skvise inn en kursgraf hvis det er plass. Hva er mest nyttig, kursutvikling i dag eller siste X dager? I så fall, hva er X? :smiley:

2 Likes

Netfonds har 71 dager, det fungerer bra

2 Likes

Sitter på mobil nå og plassen da er jo veldig begrenset så et alternativ da kan være bare sist omsatt og endring i dag ved topic tittelen. Litt som de portefølje tallene på bruker. Muligens med en liten graf over utvikling. Tenker da kort tid, dag eller siste 5 i tilfelle. Usikker på hvor godt en så liten graf vil fungere da.

Så kunne jeg tenkt meg en knapp hvor man kunne valgt å vise mer informasjon. Så har man mulighet til å enkelt vise/skjule informasjonen slik som innleggsboksen man skriver i.
Er vel litt påvirket av hva jeg er vant til fra Netfonds men da kunne jeg tenkt meg:

  1. Graf for utviklingen i dag.
  2. Graf for utvikling siste 5 handledagene
  3. Graf for siste 70 dager
  4. Topp 5+ i ordreboken
  5. Siste 10 omsatte

Gjør man informasjonen vis/skjul basert kan man jo inkludere mer informasjon. :blush:

Kanskje du kan få en samarbeidspartner som er villig til å betale for å ha link til deres oversiktsside for aksjen der. :smile:

1 Like

Plass til mye informasjonpå pc da :grimacing:

2 Likes

Jeg liker den “minimalistiske” siden til tekinvestor med mye luft, men når man trykker på en aksje / ticker er det masse plass til mer informasjon.

:sweat_smile:

1 Like

@pdx

når jeg trykker tommel opp på et event i triggerlisten, skjer dette.

Men når jeg trykker vekk feilmeldingen så har den fått tommel opp.

1 Like

Når jeg blir flagget med innlegget “Vi bor i en flopp” da er det på tide at noen roer seg ned og tar et avslappende såperunk

1 Like

Hei

det rapporteres ganske mye og vi prøver å fjerne kun det som opplagt ikke bidrar til diskusjonen. Det er flere poster i CU tråden som enten har blitt flytta eller slettet fordi de ikke har noe med CU å gjøre.

Forstår det kan være frustrerende, men det er bare for å prøve å holde tråden sånn halveis på temaet.

4 Likes

Topp 10 porteføljer idag og topp 50, er som regel gamle og statiske, folk som muligens har testet og/eller ikke oppdatert på 1,5 år eller mer etc…
Kanskje de burde hatt en expire dato e.l. Til å være en insider funksjonalitet har den begerenset verdi synes jeg,

Forslag, kanskje bare liste de som har oppdatert siste mnd, eller noe i den duren.

3 Likes

Ikke dumt, eller en påminner en gang i måneden f.eks, typ “har du husket å oppdatere porteføljen din på TI?”
Jeg har hvertfall glemt det flere ganger :stuck_out_tongue:

2 Likes

Begge gode forslag! Takk for tilbakemelding!

1 Like

Har du 50-60dager timeout tid, så får de som har sluttet med innside også rensket portisen sin etter en stund.

Som er en fordel

2 Likes

Chatten bare stenger ned med en gang på mobilen nå når jeg prøver å åpne den. Aldri slitt med det før.

Her også … i hele dag

Skal undersøke :smile:

Prøv nå :slight_smile: Dere må muligens laste siden helt på nytt på mobil, og kille TI-appen og starte den på nytt for å få lastet den nyeste koden.