Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Feedback til PDX (admin)

Fungerer :slight_smile: takk!

SÄ bra! Jeg tester en annen chatlÞsning, sÄ det ble sikkert litt kluss med to samtidig :sweat_smile:

1 Like

Fungerer her ogsÄ nÄ :slight_smile:

1 Like

Denne skal vÊre fikset nÄ.

Hvorfor fungerer ikkje lik pÄ TraderhjÞrnet?
image

TraderhjÞrnet skulle kanskje vÊrt kun for insider. Er vel den trÄden beste trÄden pÄ Tekinvestor nÄr det kommer til Ä faktisk Ä tjene penger.

1 Like

Mener du link?

Nei. Likes
image

KÄringen og telleren er tilknyttet en ticker, siden trÄden ikke har en ticker funker det ikke. Jeg kan legge til en fake ticker sÄ kan vi se om det virker


2 Likes

Hei.
NÄr jeg Äpner enkelte trÄder fra iOS appen sÄ starter youtube fÞrst. MÄ lukke denne for Ä komme tilbake.
Teorien min er at det er filmer i trÄden som skal lastes, men det er ikke det i de uleste innleggene jeg skal lese.
Fullt oppdatert iOS og app.

2 Likes

Ser ut som det skjer dersom man legger inn en Youtube-spilleliste. Fikset det i Strongpoint-trÄden, er det flere, sÄ bare rop ut :smiley:

Takker! Mat pÄ dÞra trÄden er ogsÄ sÄnn.

Takk, fikset :smiley:

Rapporteringafunksjonen har sine flaws. Se f.eks i smÄprat trÄden hvor jeg dro en liten en angÄende ASP. Rapportert og skjult. Mens pÄfÞlgende artikler og bestialske utsagn om is fÄr stÄ. Lurer pÄ om det burde vÊrt et ranking system pÄ flagging.

3 Likes

Å lenke til artikler om IS er ikke helt det samme som Ă„ sammenligne et navngitt forummedlem med et virus - forumreglene er ganske tydelige pĂ„ at det ikke er innafor :wink:

3 Likes

Ble forummedlem sammenlignet med virus?

Ja og jeg forstÄr selvfÞlgelig ar det var humoristisk ment, med glimt i Þyet osv.

1 Like

Jojo but still. Synes den var innafor :sweat_smile:

Du synes jo egentlig alt er innafor :ok_hand:

1 Like

Synd Ä si det men det generelle nivÄet pÄ smÄprat trÄden synes ikke jeg egentlig er innafor. LatterliggjÞring av folk som har et annet synspunkt pÄ klima og innvandring osv. Jeg har faktisk gitt opp, og dessverre valgt Ä dempe den trÄden. Egentlig synd fordi jeg savner en lett smÄprattrÄd, med litt humor og off topic men interessante innlegg. Hadde vÊrt bedre Ä samle alt som handlet om klima og innvandring pÄ topic trÄder sÄ folk som ikke Þnsker Ä ha en evig lang diskusjon om dette kan dempe disse?

7 Likes

Hei!

Vi prÞver Ä skille ut diskusjoner fra smÄprat slik at den kan vÊre nettop smÄprat, er helt enig i at tonen pÄ endel av disse diskusjonene er langt unna vanlig standard.

2 Likes