Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Tekindeksen ser ut til å ha låst seg.

1 Like

Mulig det er søvnmangelen som snakker her, men hvordan har den låst seg? :slight_smile:

Den viser fredagens kurser. NEL opp 9.98% , BGBIO ned 18,93%

1 Like

Takk! Ser det er feil ja, jeg skal undersøke.

Bra, jeg hadde tenkt å spørre pm det samme. TekBot ser ut til å ha missa en dagens melding fra Nano, også. Trøbbel i tårnet?
Meldingen står på Yahoo Finance.

Finner alle nye meldinger her https://newsweb.oslobors.no/search?category=&issuer=&fromDate=&toDate=&market=&messageTitle=

Tipper det er fordi Netfonds siden nå er lagt ned

1 Like

Jupp! Jeg må bytte sted å hente meldinger fra, så TekBot blir ute av drift i noen dager.

En del aksjekurser kommer også fra netfonds, som også forklarer hvorfor kursene er gamle her og der.

Beklager at det tar litt tid :smile:

4 Likes

Takk for svar! Også til @holmes og @sjokk
Synd, har pleid å bruke netfonds kursoversikter selv.
Stå på!

2 Likes

Ni borde implementera ett forum träd för diverse aktier.

Exempelvis börjar det bli alldeles för många trådar relaterade till Funcom.

Jag hade velat se 1 tråd som heter Funcom. När man klickar på den så kommer alla relaterade trådar upp. Då kan man även se i “Funcom” alla samlade missade meddelanden som skrivits sedan man var inne sist.

3 Likes

Finnes allerede mulighet for å hente opp alle funcom tråder.

Ser sånn ut da.

2 Likes

Du kan også blokkere trådene du ikke vil følge, så kommer de ikke opp i feeden din.
Og hvis du senere vil, så kan du søke de opp.
Det har jeg gjort, blokkert en drøss med tråder, og har noen åpen=null irritasjon pga mange tråder om samme selskap. :blush::+1:

5 Likes

Ett godt tips er å dempe småprattråder hvis det blir for mye i perioder :slight_smile:

2 Likes

Ah nice! Tack för alla tips :slight_smile:

1 Like

Jeg har dempet de fleste fundamentaltrådene, bortsett fra noen få hvor det uansett er lav aktivitet.

2 Likes

Ja mente å dempe de, da kommer ikke varslene opp :+1:

Hur kan man dempet insider trådar?

Tror jeg fikset det for deg nå, hvis ikke så bare send meg en melding :slight_smile:

1 Like

Toppen tack!

2 Likes

porteføljefunksjonen er dessverre fryst, mens gjett hvem som er “dagens” vinner @pdx :sweat_smile:

05

3 Likes