Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Den kommer til å være litt buggy en stund, APIet til netfonds er slått av, og det tar litt tid å finne en verdig erstatter.

Jeg tror de aller fleste kursene skal være up-to-date nå. Er det noen dere opplever som fryst?

1 Like

De norske fungerer, men på svenske aksjer og indekser har jeg fortsatt fredagens kurs (Eolus, Episurf, Seamless Distribution Systems, ^OMX)

1 Like

Tror jeg har fått dreisen på de svenske kursene igjen, men indeksene får jeg bare hentet fra Yahoo Finance nå og det ser ut til at de har en dag delay.

1 Like

Alle de svenske aksjene er fortsatt fryst hos meg til fredagens sluttkurs

1 Like

@pdx Funker nå :+1:

Bra! Fant feilen til slutt :sweat_smile:

Bara jag som inte får startat TI appen i android?
Ser bara ut sån

Prøvd svenskeknappen?

1 Like

Kille og starte på nytt eller innstallere på nytt pleier å hjelpe :smile:

1 Like

Genialt med kurser som vises på toppen av tråder! :ok_hand:

2 Likes

@pdx går det å renske bort de porteføljene som ikke lenger er innsider? Noen ganger blir jeg nysgjerrig på hva som skjuler seg bak dagens vinner, men så blir jeg bare sendt til forsiden igjen. Tipper det er noen som har sagt opp medlemskapet sitt?

1 Like

Det stemmer, har det på todo-lista :wink:

1 Like

Akkurat samme hos meg, har ikke fått åpnet appen på android siste 2 dagene. Prøvd alt unntatt å reinstallere appen (ingen oppdateringer tilgjengelig).

Noen som har androidapp som funker? :slight_smile:

Kan du prøve å reinstallere?

Har opplevd litt rusk med iOS appen de siste dagene også.

Skriver nå fra min Android-tlf. Reinstallere fikset det, ikke at jeg aner hvorfor. Bruker fortsatt samme versjon av TI.

1 Like

Den har faktisk vært litt ruskete på android i det siste når du nevner det. Ofte får jeg ikke replyet på poster uten at jeg først stenger ned hele appen og åpner på nytt.

1 Like

Har vært det samme med min android-telefon og reinstallering fikset det. Noen ganger henger det seg opp også i startup hvor kun logo vises.

1 Like

Synes det virker som om oppdateringer av all kursene (også indeks) fungerer veldig bra nå @pdx :+1:

2 Likes

Godt å høre :slight_smile: