Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Jo, fordi man vet at bare 1/3 av pasientene med advanced melanom responderte på CPI. Derfor var dette en grei referanse i forhold til Viralytics som fikk 60% respons i samme indikasjon.

Det kommer jo litt an på hva du legger i en diskusjon. Jeg mener ikke konkuransebildet til Targovax ble boret godt nok i og diskuterer i detalj.

All innsigelser ble bare avfeid med at det i Targovax sitt tilfelle dreide seg om non-responders og således var UMULIG å sammenligne med andre selskaper. At det bare dreide seg om 9 pasienter også ble bare ansett som støy.

Jo, men det ble jo diskutert og flertallet var jo enige. Hadde du mer på agendaen så var det jo bare å ta det opp. Diskusjon betyr ikke at alle må være enige med deg. Folk må ha lov til å ha sine egne meninger.

Her bommer du igjen. Tilsvarene bar ofte preg av sjikane og liten eller ingen vilje til å se nyanser og ta til seg ny informasjon.

Så nei, det var liten reell diskusjon rundt dette på Targovax-tråden.

Alle untatt deg var jo enige. Til og med en kreftforsker. Så hvorfor skal vi unngå høre på han og heller høre på deg som er en anonym forumbruker?
Dersom du ikke er imponert over trvx sine resultater og heller ikke selskapet eller ledelsen, hvorfor da bruke så mye av din tid i trvx-tråden?

Siste ord fra meg her :slight_smile:

(Deleted)

1 Like

Absolutt!

Men det var ikke det diskusjonen handlet om.

Jeg er kritisk til metoden som enkelte griper til til når de uenig med noen her på TI, eks kryssklipping av innlegg fra andre tråder for så å lime de inn andre steder helt uten kontekst og sammenheng.

Dette er en ufin metode for å kneble meningsmotstandere som ikke bør aksepteres her på TI.

Men spyemoji, bæsjemoji, klov osv på andre sine innlegg og om andre sine innlegg er ikke ufint?
Jeg syns min klipping og sitering var spot-on, selv om du ikke liker det. Du reagerte på at noen var ufine mot deg, du var det samme mot noen andre. Hadde du holdt deg til sak, som var prisen på bud på PCIB, og ikke gått til angrep på person, så hadde vi faktisk ikke diskutert nå. Men du svarte på min enkle sitering av deg med personangrep mot meg. Men ja, det er jeg som er ufin :roll_eyes:

Nei, det var skivebom, og du vet det selv.

Min spyemoji var en reaksjon på 10 måneders vedvarende sutring og klaging fra en enkelt bruker. Beklager at du ble støtt av det.

Nei, jeg reagerte på at det ikke var rom for diskusjon på Targovax-tråden.

Innleggene til brukeren Lothian på Pcib-tråden er ikke som diskusjon å regne, men en endeløse rekke av syting og klaging.

Ja, den kryssklippingen din var tendesiøs, usaklig og ufin.

Så du syns du har opptrådt korrekt og fint i alt som skjedde? Også svarene dine til meg etterpå syns du var på sin plass? Du syns ikke du har gjort noe galt?

Ja, når du sklir inn en diskusjon fra sidelinjen på en måte som jeg definerer som en ufin grisetakling, så synes jeg tilsvaret mitt var på sin plass. Når du er så grovt usaklig og kommer med en sucker punch, så bør du ikke begynne å pipe etterpå over at du får svar på tiltale.

Det var ikke usakelig. At du møtte deg selv i døra er ikke min feil. Det er du som piper. Det er du som tagget meg inn. Det var du som klaget på to enkle siteringer og fortsetter å male på om hvor grusomt denne siteringen var mot deg. Hvis du skal opptre som en bølle så må du tåle at du blir snakket til om hvordan du gjør det. Gå i dæ sjæl man…

1 Like

Hør her, nå må du gå tilbake til sakens kjerne!

Bøllen her er deg, som kommer deisende inn med en helt malplasert og sløkket kryssklipping som ikke høre noen steder hjemme.

Jeg plantet en spyemoji på et innlegg jeg skrev til Lothian da jeg er rimelig lei av sytingen hans på 10 måned. Beklager at du følte deg støtt av det.

Tilsvaret du kom med er vel det som på godt norsk kalles for «god dag mann økseskaft».
Du dukker opp fra det blå med et totalt malplasert innlegg som ikke tilfører diskusjonen en puck, hvor kryssklippingen din gir inntrykk av at jeg er meningspoliti på Pcib-tråden men åpen for diskusjon på Targovax-tråden.

Tips:

• Bruk ignorer-funksjonen dersom det trengs (gå inn på brukerprofil, trykk på “Normal”-knappen og velg Ignorer nederst i listen)
  • Vi kan se hvilke brukere som ignoreres mest og vil iverksette tiltak dersom det er nødvendig
  • Fortsett å flagg upassende innlegg :+1:

Og fortsett gjerne denne diskusjonen i en privat tråd - jeg tror ikke dere kommer til enighet her med det første :slight_smile:

God sommer!

9 Likes

Hva har skjedd med chatten?
Den er forsvunnet helt. Er pålogget via laptopen.

Restart browser , chatten funker men av og til velger den å ikke laste.

2 Likes

@pdx Den videobuggen er også i Boligmarked tråden.

2 Likes

@pdx er problemer med chatten, har foregått minst 48timer. Ting som blir postet forsvinner, dvs det er bare den som poster som ser det, ingen andre ser det. før det forsvinner.

Takk! Skal høre med leverandøren :smile:

Ifølge leverandøren skal det fungere som normalt nå, si gjerne i fra hvis dere opplever rare ting igjen. Beklager problemene!

Ikke viktig for meg, altså, men denne er fremdels sånn. Tenkte det kunne være en brems for noen nye å bli Insider, kanskje :slight_smile:

1 Like