Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Enig! Jeg foreslo det til utviklerne av chatten for ca. 2 år siden, og siden har ingenting skjedd. Men, den nye chatløsningen jeg tester tror jeg laster inn innlegg automatisk :slight_smile:

4 Likes

døde chatten nå`?

Bare du som ble permbannet!

Den gikk tom for tokens. @pdx fikser du?

1 Like

Funker nå?

ja, bare å refreshe

Funker ikke. Jeg er som mr Krekar. Er jeg først kommet innenfor grensene blir dere ikke kvitt meg.

3 Likes

Hej hej. Är det möjligt att få stängt av tex en insider chat såsom Biotek ? Nu får man väl upp antal nya meddelanden totalt på alla tre ?

Hei, så lenge du har åpnet kanalen en gang vil den fortsette å åpne seg når det kommer nye meldinger, dessverre. Med den nye chatløsningen som kommer etter hvert vil ikke dette være et problem :slight_smile:

4 Likes

Chatten viser ikke hos meg (Chrome) :slight_smile: ?

last siden på nytt? funker det? :slight_smile:

1 Like

Funker nå :slight_smile:

Favoritter funksjonen har ikke fungert på mobil så lenge jeg kan huske. Hvis jeg søker opp en aksje og trykker på den refreshes lista, ingen legg til knapp synlig. Jeg må jukse og holde inne den aksjen jeg vil legge til. Da refreshes lista men teksten beholdes i søkefeltet. Trykker jeg på søkefeltet nå så kommer aksjen og legg til knappen frem. Trykker jeg på legg til så refreshes lista og jeg er tilbake til start uten at jeg har fått lagt til aksjen.

1 Like

Kanskje “De mest likte innleggene” hadde vært mer presist :sweat_smile:

1 Like

Omdøpt nå :joy:

3 Likes

Det gode de trådene der har ført til for meg er at jeg har giddet å lære meg å dempe tråder :smile:

3 Likes

Enig. Ikke en god løsning Jørgen

De kommer øverst irriterende ofte nå. Jeg endrer hvor ofte det legges ut nye innlegg i trådene, fra hver halvtime til hver 6. time. Jeg tror også de er mest nyttig for de som ikke leser absolutt alt som skrives om de respektive aksjene, så for de mest hardcore leserne er nok demping et godt valg :smile:

Edit: kanskje det heller skulle vært en oppdatering hver kveld…

3 Likes

Da stemmer jeg heller for en pop up med tilbud om oppdatering av dagens innhold i hver tråd om du overstiger xx uleste antall innlegg

1 Like

Det kunne også funket bra, men ville kostet mye mer å utvikle. Prøver å gjenbruke eksisterende funksjonalitet der det er mulig, til jeg vet om det er interesse for en sånn funksjon.

Takk for feedback om favorittlisten, det er på android? Flere som opplever det samme?

1 Like

Har “mine favoritter” hengt seg opp litt? @pdx

2 Likes