(Deleted)
PCIB trÄden er det endel utfordringer med og det slettes innlegg daglig.
Det finnes noen innsidetrÄder for PCIB, der er det litt mer moderate meninger og innhold
(Deleted)
Jeg tror ogsÄ at det kunne fungert. Noen utfordringer er:
- Hvordan vise tagsene uten Ä lage for mye rot i trÄdene?
- Vil noen orke Ă„ tagge innlegg?
(Deleted)
Hvis man skal lese oppover i chatten sĂ„ hopper man opp til neste âbolkâ nĂ„r man trykker laste flere innlegg, og sĂ„ lese nedover, scroll opp igjen og trykke last flere, lese nedover til der man var osv. Det beste hadde vel vĂŠrt om det automatisk lastet flere nĂ„r man nĂ„dde toppen, evt ikke hoppe opp til eldste lastede innlegg nĂ„r man trykket last flere?
Enig! Jeg foreslo det til utviklerne av chatten for ca. 2 Ă„r siden, og siden har ingenting skjedd. Men, den nye chatlĂžsningen jeg tester tror jeg laster inn innlegg automatisk
dÞde chatten nÄ`?
Funker nÄ?
ja, bare Ă„ refreshe
Funker ikke. Jeg er som mr Krekar. Er jeg fĂžrst kommet innenfor grensene blir dere ikke kvitt meg.
Hej hej. Ăr det möjligt att fĂ„ stĂ€ngt av tex en insider chat sĂ„som Biotek ? Nu fĂ„r man vĂ€l upp antal nya meddelanden totalt pĂ„ alla tre ?
Hei, sÄ lenge du har Äpnet kanalen en gang vil den fortsette Ä Äpne seg nÄr det kommer nye meldinger, dessverre. Med den nye chatlÞsningen som kommer etter hvert vil ikke dette vÊre et problem
Chatten viser ikke hos meg (Chrome) ?
last siden pÄ nytt? funker det?
Funker nÄ
Favoritter funksjonen har ikke fungert pÄ mobil sÄ lenge jeg kan huske. Hvis jeg sÞker opp en aksje og trykker pÄ den refreshes lista, ingen legg til knapp synlig. Jeg mÄ jukse og holde inne den aksjen jeg vil legge til. Da refreshes lista men teksten beholdes i sÞkefeltet. Trykker jeg pÄ sÞkefeltet nÄ sÄ kommer aksjen og legg til knappen frem. Trykker jeg pÄ legg til sÄ refreshes lista og jeg er tilbake til start uten at jeg har fÄtt lagt til aksjen.