Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Gir mening det da dette er første børsmelding siden 18des 2019

Nei, det er den andre. Jeg har lagt ut to mld som ikke TekBot har fanget opp i fundamentaltråden

1 Like

HØG-JÆREN (NRK): Forbrukertilsynet har fått 175 klager og over 50 tips som gjelder en reklamekampanje om vindkraft. Klagerne mener kampanjen sprer dommedagsstemning og skremmer barn.

@pdx Du er ikke redd for å få denne gjengen på nakken siden du velger å la både Makro og covid-19 tråden ligge åpent uten alderskontroll? :thinking:

2 Likes

@pdx @TekBot har fått corona

Er på saken…

1 Like

Når det er sent og admingruppen går for dirty quickfix :smiley:

image

2 Likes

Jeg har dessverre måttet legge TekBot i koma en liten stund mens jeg finner ut av hvorfor den publiserer de samme meldingene hvert minutt :wink: Inntil videre vil ikke børsmeldinger bli publisert.

1 Like

@pdx, håper at karantenen for @TekBot ikke varer så lenge som isolasjonen for covid-19.:space_invader::heart::ambulance::hammer_and_wrench::sunflower:

1 Like

@TekBot ogsøskenbarnet @E24Bot er snart på beina igjen.

Blir meget nice, litt kult med @E24Bot merker jeg ( yep vi har sett den i aksjon) :smiley:

1 Like

Håper ikke det er Jensen som sitter bak spakene på den

Han jobber i DN :wink:

1 Like

Kommer @E24Bot til å gjøre som E24, linke til innlegg på sysla som man ikke får lest uten sysla-abb?

Det var forøvrig grunnen til at jeg kuttet ut E24+!

Tror ikke det, ser ca sånn ut.

Og godt er det! Virker som han blir sendt fra mediahus til mediahus :rofl:

TekBot er fortsatt ustabil dessverre, er på saken.

2 Likes

Tekbot har fått Corona-virus. Bruk haz-mat suit :wink:

1 Like

Ser at TekBot poster igjen i Nanos småprattråd, Det er bra at den poster , men infoen fra selskapet selv bør vel ligge i den fundamentale tråden?

Selv om jeg dempet tråden der e24bot poster så får jeg fortsatt varsler. Du er sikkert klar over det allerede.

Hvis du går nederst i tråden og skrur av Nyhetsvarsel på den aksjen bør det avta :wink:
Nyhetsvarselet varsler nå kombinert om artikler og børsmeldinger. Mulig det bør bli to valg etter hvert.

2 Likes

Må ha børsmeldinger, hvordan skulle jeg ellers ha fått med meg Nekkar? Eneste aksjen jeg har som er opp i kaoset nå