Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Feedback til PDX (admin)

Og godt er det! Virker som han blir sendt fra mediahus til mediahus :rofl:

TekBot er fortsatt ustabil dessverre, er pÄ saken.

2 Likes

Tekbot har fÄtt Corona-virus. Bruk haz-mat suit :wink:

1 Like

Ser at TekBot poster igjen i Nanos smÄprattrÄd, Det er bra at den poster , men infoen fra selskapet selv bÞr vel ligge i den fundamentale trÄden?

Selv om jeg dempet trÄden der e24bot poster sÄ fÄr jeg fortsatt varsler. Du er sikkert klar over det allerede.

Hvis du gÄr nederst i trÄden og skrur av Nyhetsvarsel pÄ den aksjen bÞr det avta :wink:
Nyhetsvarselet varsler nÄ kombinert om artikler og bÞrsmeldinger. Mulig det bÞr bli to valg etter hvert.

2 Likes

MÄ ha bÞrsmeldinger, hvordan skulle jeg ellers ha fÄtt med meg Nekkar? Eneste aksjen jeg har som er opp i kaoset nÄ

GÄr litt berserk den E24-boten nÄ.

Ja det er noe muffens, jobber med utvikleren min for Ă„ finne en fiks :smile:

Utrolig at utviklere skal gjÞre ting sÄ innviklet

1 Like

Trenger en innvikler som gjþr det utviklet
 :thinking:

3 Likes

Min portefĂžlje har hengt seg opp. Egentlig like greit. Bare la den vĂŠre :smiley:

2 Likes

@pdx VedrÞrende dempe/ignore brukere her pÄ forumet.
Er det mulig Ä fÄ til at brukerne ogsÄ blir dempet/ignorert i chat?

Ikke mulig i dagens chatlÞsning, @pdx driver Ä ser pÄ ny lÞsning.

4 Likes

Ok, takk for raskt svar.

1 Like

@pdx Hadde vÊrt kjekt om vi kunne fÄtt en side med nÞkkelindekser, futures og viktige rÄvarer. Helst realtime men forsinket er ogsÄ ok
Noe som dette, bare litt andre ting:

3 Likes

Sjekker dere mange av disse kursene av gangen? Jeg har tenkt som sÄ at en del av disse kan legges inn i den enkeltes favorittliste, men jeg vet ikke om folk gjÞr det :slight_smile:

image

Jeg har disse i favoritt lista mi, men jeg har ogsÄ lagt inn en CSS kode pÄ sidene som gjÞr at favorittlista ikke er sÄ begrenset i hÞyden sÄ jeg fÄr plass til flere tickers.

1 Like

Fin tweak :slight_smile: Økte den fra 360 til 500px nÄ siden du sikkert ikke er den eneste med mange ting i listen :slight_smile:

2 Likes

@pdx jeg prĂžvde Ă„ sende deg en melding, men fikk ikke noe svar.
Jeg har mistet / fratatt ca 1000 likes i smÄprat trÄden til targovaks, er dette en straff for noe, eller bare en bug? :stuck_out_tongue_winking_eye: :innocent: