Og godt er det! Virker som han blir sendt fra mediahus til mediahus
TekBot er fortsatt ustabil dessverre, er pÄ saken.
Tekbot har fÄtt Corona-virus. Bruk haz-mat suit
Ser at TekBot poster igjen i Nanos smÄprattrÄd, Det er bra at den poster , men infoen fra selskapet selv bÞr vel ligge i den fundamentale trÄden?
Selv om jeg dempet trÄden der e24bot poster sÄ fÄr jeg fortsatt varsler. Du er sikkert klar over det allerede.
Hvis du gÄr nederst i trÄden og skrur av Nyhetsvarsel pÄ den aksjen bÞr det avta
Nyhetsvarselet varsler nÄ kombinert om artikler og bÞrsmeldinger. Mulig det bÞr bli to valg etter hvert.
MÄ ha bÞrsmeldinger, hvordan skulle jeg ellers ha fÄtt med meg Nekkar? Eneste aksjen jeg har som er opp i kaoset nÄ
GÄr litt berserk den E24-boten nÄ.
Ja det er noe muffens, jobber med utvikleren min for Ă„ finne en fiks
Utrolig at utviklere skal gjÞre ting sÄ innviklet
Trenger en innvikler som gjĂžr det utvikletâŠ
Min portefĂžlje har hengt seg opp. Egentlig like greit. Bare la den vĂŠre
@pdx VedrÞrende dempe/ignore brukere her pÄ forumet.
Er det mulig Ä fÄ til at brukerne ogsÄ blir dempet/ignorert i chat?
Ok, takk for raskt svar.
@pdx Hadde vÊrt kjekt om vi kunne fÄtt en side med nÞkkelindekser, futures og viktige rÄvarer. Helst realtime men forsinket er ogsÄ ok
Noe som dette, bare litt andre ting:
Sjekker dere mange av disse kursene av gangen? Jeg har tenkt som sÄ at en del av disse kan legges inn i den enkeltes favorittliste, men jeg vet ikke om folk gjÞr det
Jeg har disse i favoritt lista mi, men jeg har ogsÄ lagt inn en CSS kode pÄ sidene som gjÞr at favorittlista ikke er sÄ begrenset i hÞyden sÄ jeg fÄr plass til flere tickers.
Fin tweak Ăkte den fra 360 til 500px nĂ„ siden du sikkert ikke er den eneste med mange ting i listen
@pdx jeg prĂžvde Ă„ sende deg en melding, men fikk ikke noe svar.
Jeg har mistet / fratatt ca 1000 likes i smÄprat trÄden til targovaks, er dette en straff for noe, eller bare en bug?