Går litt berserk den E24-boten nå.
Ja det er noe muffens, jobber med utvikleren min for å finne en fiks
Utrolig at utviklere skal gjøre ting så innviklet
Trenger en innvikler som gjør det utviklet…
Min portefølje har hengt seg opp. Egentlig like greit. Bare la den være
@pdx Vedrørende dempe/ignore brukere her på forumet.
Er det mulig å få til at brukerne også blir dempet/ignorert i chat?
Ok, takk for raskt svar.
@pdx Hadde vært kjekt om vi kunne fått en side med nøkkelindekser, futures og viktige råvarer. Helst realtime men forsinket er også ok
Noe som dette, bare litt andre ting:
Sjekker dere mange av disse kursene av gangen? Jeg har tenkt som så at en del av disse kan legges inn i den enkeltes favorittliste, men jeg vet ikke om folk gjør det
Jeg har disse i favoritt lista mi, men jeg har også lagt inn en CSS kode på sidene som gjør at favorittlista ikke er så begrenset i høyden så jeg får plass til flere tickers.
Fin tweak Økte den fra 360 til 500px nå siden du sikkert ikke er den eneste med mange ting i listen
@pdx jeg prøvde å sende deg en melding, men fikk ikke noe svar.
Jeg har mistet / fratatt ca 1000 likes i småprat tråden til targovaks, er dette en straff for noe, eller bare en bug?
Likes “decayer” over tid.
Men det var liksom 1000 over natta… ikke over “tid”…
Er nok bare en bug ja, jeg må grave litt
Anbefaler at du vurderer E24Bot, dette er imo spam. Forstår at det er penger å tjene på dette samarbeidet, men alt har sin pris. Reklame ønsker ikke jeg å betale for.
I tillegg til x-antall andre tråder her på forumet. Ikke bra.
Hei @vcp, takk for tilbakemelding. Enig i at noen av disse artiklene er spammete, men jeg tror den kan tweakes litt så opplevelsen blir bedre.
Formålet med botten er å informere om nyheter i de forskjellige aksjene folk følger. Folk limer inn lenker fra E24 stadig vekk så tanken var bare å automatisere dette. Nyheter er ofte en trigger til diskusjon, som jeg tror er positivt for å øke aktiviteten på forumet, og spesielt i tråder det ikke skrives så mye i. Jeg tjener ikke en krone på å vise disse lenkene.
Botten funker ikke helt når artikkelen handler om flere aksjer eller om hvordan dagen har gått på børsen. Jeg tror det er tilfellet for TRVX artiklene de siste dagene. Så første tiltak er å få skrudd av botten for disse artiklene.
Når artiklene bare handler om én aksje synes jeg det er greit at den postes, for da tenker jeg det er relevant innhold.
Kommer samme artikkel flere ganger er det en bug som skal fikses
Virker som om artikkelen blir postet av E24 Boten når artikkelen oppdateres, derav f.eks 3 poster av samme artikkel i Targovax-tråden.