Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Når alle har sovet på det tror jeg vi kan være enige om at bgbio tråden skled massivt ut. Det kom en rekke klager og krav om tiltak, så det ble ryddet med motorsag. Det er ikke alltid man har tid til å rydde med skalpell. Diskusjonen var såpass offtopic at jeg tviler på den vil påvirke om noen velger å investere i bgbio eller andre aksjer.

Aktieskola tråd som Alex nämnde i Biotech chatten hade vart intressant.
Men med ett smart upplägg. Inte en tråd med 5000st inlägg med tips och trix.

2 Likes

skulle til å pynte på “Mine favoritter” til høyre når du trykker deg inn på denne nettsiden,men vil ikke ta inn dagens ticker “ASA” (Atlantic Sapphire),-det kommer enten Merkur-varianten,eller den amerikanske :cry:

Det kan ta litt tid før den dukker opp. Jeg bruker samme datakilde som Yahoo Finance, og det hender det er litt som mangler :smile:

Kan man blokkere enkelte reklamer fra å poppe opp?
Tenkte på denne:

Ja, bare trykk på X-en i høyre hjørne :smile: Hvis man er Insider kan man også skjule alle annonser.

Ja det har jeg sett, og gjort.
Tenkte om det er mulig å skjule annonser man ikke er interessert i?
Altså at de ikke kommer på nytt.
Vil helst ikke skjule alle annonser, vil jo støtte forumet.

Det er det X-en gjør :slight_smile: Da skjuler du akkurat den annonsen så du slipper å se den igjen.

Den kommer jo flere ganger, når jeg går inn og leser tråder senere.
Hvis ikke det er mange forskjellige annonser om gratis krypto som ser omtrent like ut :sweat_smile:
Uansett ikke noen dealbreaker, ville bare høre.

1 Like

Da må jeg grave litt, det skal egentlig ikke skje :slight_smile:

Du har helt rett, der er det noe galt. Jeg fjerner Xen siden den ikke fungerer, til jeg får sett på det.

1 Like

Folk påverkas så mycket av reklam :sweat_smile:

Hei. Ble nettopp insider, takk for et bra forum!

Er det noen mulighet for at chatten “husker” statusen man valgte sist man var innom? Jeg er ikke så glad i chat, og setter meg derfor offline. Hver gang jeg kommer tilbake til siden står jeg som pålogget i chatten. :slight_smile:

Hei, jeg vet ikke om det kun gjelder meg og min telefon, men i blandt når jeg står på hovedmenyen og skal trykke på en tråd så begynner den plutselig å markere store felter tekst.

Er det meningen at man skal kunne markere tekst her? Det virker litt unødvendig og irriterende :upside_down_face:

Det en del småbugs på mobilversjonen men akkurat den var ny for meg. Hvilken mobil har du?

Kan man bytte ut triggerikonet i mobilappen med aksjonærlister? (Sorry triggerlister)

1 Like

Godt spørsmål @deepmind, jeg må nesten undersøke litt.

1 Like

iPhone8 - iOS 13.5

1 Like

Bruker du appen, Safari, eller Chrome? :slight_smile:

Vet ikke om det er til meg. Jeg bruker Safari og Firefox, muligens også chrome. Skal teste litt i ulike browsere. Visste ikke at det fantes en app, takk for tipset :slight_smile:

1 Like