Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Godt spørsmål @deepmind, jeg må nesten undersøke litt.

1 Like

iPhone8 - iOS 13.5

1 Like

Bruker du appen, Safari, eller Chrome? :slight_smile:

Vet ikke om det er til meg. Jeg bruker Safari og Firefox, muligens også chrome. Skal teste litt i ulike browsere. Visste ikke at det fantes en app, takk for tipset :slight_smile:

1 Like

Har forøvrig samme issuet i appen fwiw, iPhone 11

1 Like

Kan du beskrive mer nøyaktig akkurat hva som skjer og når det skjer?

bruker appen :slight_smile:
Vanligvis fungerer navigeringen helt fint, men tidvis vil den merkere tekst istedefor å gå inn på selve tråden.

1 Like

Jeg ser at jeg klarer å markere tekst hvis jeg trykker og holder for lenge før jeg slipper opp når jeg trykker på en trådlenke. Har det noe å si?

Ja, det er egentlig akkrat det samme som skjer, men for meg skjer det også enkelte ganger når jeg kun trykker. (se bilde i redigert post over)
Skjer også i blandt når jeg scroller nedover, da er det kanskje litt mer naturlig ettersom jeg holder fingen på skjermen mens jeg drar opp/ned, men vanligvis trigger ikke dette “merkering” i andre apper.

Opplever det kun i TI appen.

1 Like

Også her når jeg trykker på TekInvestor logoen oppe til venstre, så merkerer den plutselig ‘T’ symbolet oppe til høyre.

1 Like

Sjekk om det ble bedre nå :slight_smile:

Det er ikke ofte dette skjer da, det blir ikke en deal-breaker - kun litt irriterende når det skjer :slightly_smiling_face:

Testet brutalt nå med å long-press på TI ikonet, den hopper fortsatt ned å markerer noe annet.

Hehe. Hva med i trådlisten på forsiden nå?

Den merkerer noe, men tilsynelatende på random plasser. Trykker her på pcib tråden:

God morgen.

Jeg har både sony og samsung mobil-telefon, på begge låser TI-appen seg når jeg skal gå tilbake etter at jeg har klikket på en link som andre legger ut. Om det er en nettside eller en pdf er det samme.

Akkurat fått ny samsung, denne måtte jeg restarte i går for å komme inn på TI igjen.

Kjent problem eller er jeg bare udugelig?

3 Likes

Hej Bob

Nej, det oplever jeg også ret tit…

På min gamle One plus 3

Fastfrysning, lukke og starte op igen…

Appen er ikke helt stabil, spesielt på Android. Han jeg brukte til å utvikle appen har sluttet med apper, og jeg har enda ikke funnet en god erstatter. Jobber med saken :smile:

2 Likes

Jeg har vært stor fan av nattmodus og brukt dette siden dag 1. Men i det siste har jeg klødd meg i hjel av hvordan jeg får lagt til ticker på favorittlisten. Søkefunksjonen har ikke fungert, men nå gikk det når jeg ved en tilfeldighet skrudde av nattmodus. Liten merkelig bug her?

(bruker chrome på mac)

Screenshot 2020-05-13 at 08.40.56 Screenshot 2020-05-13 at 08.41.24

1 Like

Jeg tror ikke det har noe med nattmodus å gjøre, men favoritt-funksjonen er også litt lunefull. Å få skrevet om koden så den er mer stabil er ganske høyt på todolisten :smile: Takk for at dere sier fra!

2 Likes

Lunefull er nok en veldig passende beskrivelse i såfalll :joy:
Men det fungerer iallefall slik her. Skrur jeg av nattmodusen kommer søkefeltet opp med søkeforslag på tickere når jeg skriver inn en tickertext.
I nattmodus skjer det ingen verdens ting når jeg skriver inn noe i tekstfeltet. :man_shrugging:

1 Like