Da må jeg grave litt, det skal egentlig ikke skje
Du har helt rett, der er det noe galt. Jeg fjerner Xen siden den ikke fungerer, til jeg får sett på det.
Folk påverkas så mycket av reklam
Hei. Ble nettopp insider, takk for et bra forum!
Er det noen mulighet for at chatten “husker” statusen man valgte sist man var innom? Jeg er ikke så glad i chat, og setter meg derfor offline. Hver gang jeg kommer tilbake til siden står jeg som pålogget i chatten.
Hei, jeg vet ikke om det kun gjelder meg og min telefon, men i blandt når jeg står på hovedmenyen og skal trykke på en tråd så begynner den plutselig å markere store felter tekst.
Er det meningen at man skal kunne markere tekst her? Det virker litt unødvendig og irriterende
Det en del småbugs på mobilversjonen men akkurat den var ny for meg. Hvilken mobil har du?
Kan man bytte ut triggerikonet i mobilappen med aksjonærlister? (Sorry triggerlister)
iPhone8 - iOS 13.5
Bruker du appen, Safari, eller Chrome?
Vet ikke om det er til meg. Jeg bruker Safari og Firefox, muligens også chrome. Skal teste litt i ulike browsere. Visste ikke at det fantes en app, takk for tipset
Har forøvrig samme issuet i appen fwiw, iPhone 11
Kan du beskrive mer nøyaktig akkurat hva som skjer og når det skjer?
bruker appen
Vanligvis fungerer navigeringen helt fint, men tidvis vil den merkere tekst istedefor å gå inn på selve tråden.
Jeg ser at jeg klarer å markere tekst hvis jeg trykker og holder for lenge før jeg slipper opp når jeg trykker på en trådlenke. Har det noe å si?
Ja, det er egentlig akkrat det samme som skjer, men for meg skjer det også enkelte ganger når jeg kun trykker. (se bilde i redigert post over)
Skjer også i blandt når jeg scroller nedover, da er det kanskje litt mer naturlig ettersom jeg holder fingen på skjermen mens jeg drar opp/ned, men vanligvis trigger ikke dette “merkering” i andre apper.
Opplever det kun i TI appen.
Også her når jeg trykker på TekInvestor logoen oppe til venstre, så merkerer den plutselig ‘T’ symbolet oppe til høyre.
Sjekk om det ble bedre nå
Det er ikke ofte dette skjer da, det blir ikke en deal-breaker - kun litt irriterende når det skjer
Testet brutalt nå med å long-press på TI ikonet, den hopper fortsatt ned å markerer noe annet.
Hehe. Hva med i trådlisten på forsiden nå?