Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Da må jeg grave litt, det skal egentlig ikke skje :slight_smile:

Du har helt rett, der er det noe galt. Jeg fjerner Xen siden den ikke fungerer, til jeg får sett på det.

1 Like

Folk påverkas så mycket av reklam :sweat_smile:

Hei. Ble nettopp insider, takk for et bra forum!

Er det noen mulighet for at chatten “husker” statusen man valgte sist man var innom? Jeg er ikke så glad i chat, og setter meg derfor offline. Hver gang jeg kommer tilbake til siden står jeg som pålogget i chatten. :slight_smile:

Hei, jeg vet ikke om det kun gjelder meg og min telefon, men i blandt når jeg står på hovedmenyen og skal trykke på en tråd så begynner den plutselig å markere store felter tekst.

Er det meningen at man skal kunne markere tekst her? Det virker litt unødvendig og irriterende :upside_down_face:

Det en del småbugs på mobilversjonen men akkurat den var ny for meg. Hvilken mobil har du?

Kan man bytte ut triggerikonet i mobilappen med aksjonærlister? (Sorry triggerlister)

1 Like

Godt spørsmål @deepmind, jeg må nesten undersøke litt.

1 Like

iPhone8 - iOS 13.5

1 Like

Bruker du appen, Safari, eller Chrome? :slight_smile:

Vet ikke om det er til meg. Jeg bruker Safari og Firefox, muligens også chrome. Skal teste litt i ulike browsere. Visste ikke at det fantes en app, takk for tipset :slight_smile:

1 Like

Har forøvrig samme issuet i appen fwiw, iPhone 11

1 Like

Kan du beskrive mer nøyaktig akkurat hva som skjer og når det skjer?

bruker appen :slight_smile:
Vanligvis fungerer navigeringen helt fint, men tidvis vil den merkere tekst istedefor å gå inn på selve tråden.

1 Like

Jeg ser at jeg klarer å markere tekst hvis jeg trykker og holder for lenge før jeg slipper opp når jeg trykker på en trådlenke. Har det noe å si?

Ja, det er egentlig akkrat det samme som skjer, men for meg skjer det også enkelte ganger når jeg kun trykker. (se bilde i redigert post over)
Skjer også i blandt når jeg scroller nedover, da er det kanskje litt mer naturlig ettersom jeg holder fingen på skjermen mens jeg drar opp/ned, men vanligvis trigger ikke dette “merkering” i andre apper.

Opplever det kun i TI appen.

1 Like

Også her når jeg trykker på TekInvestor logoen oppe til venstre, så merkerer den plutselig ‘T’ symbolet oppe til høyre.

1 Like

Sjekk om det ble bedre nå :slight_smile:

Det er ikke ofte dette skjer da, det blir ikke en deal-breaker - kun litt irriterende når det skjer :slightly_smiling_face:

Testet brutalt nå med å long-press på TI ikonet, den hopper fortsatt ned å markerer noe annet.

Hehe. Hva med i trådlisten på forsiden nå?