Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Den merkerer noe, men tilsynelatende på random plasser. Trykker her på pcib tråden:

God morgen.

Jeg har både sony og samsung mobil-telefon, på begge låser TI-appen seg når jeg skal gå tilbake etter at jeg har klikket på en link som andre legger ut. Om det er en nettside eller en pdf er det samme.

Akkurat fått ny samsung, denne måtte jeg restarte i går for å komme inn på TI igjen.

Kjent problem eller er jeg bare udugelig?

3 Likes

Hej Bob

Nej, det oplever jeg også ret tit…

På min gamle One plus 3

Fastfrysning, lukke og starte op igen…

Appen er ikke helt stabil, spesielt på Android. Han jeg brukte til å utvikle appen har sluttet med apper, og jeg har enda ikke funnet en god erstatter. Jobber med saken :smile:

2 Likes

Jeg har vært stor fan av nattmodus og brukt dette siden dag 1. Men i det siste har jeg klødd meg i hjel av hvordan jeg får lagt til ticker på favorittlisten. Søkefunksjonen har ikke fungert, men nå gikk det når jeg ved en tilfeldighet skrudde av nattmodus. Liten merkelig bug her?

(bruker chrome på mac)

Screenshot 2020-05-13 at 08.40.56 Screenshot 2020-05-13 at 08.41.24

1 Like

Jeg tror ikke det har noe med nattmodus å gjøre, men favoritt-funksjonen er også litt lunefull. Å få skrevet om koden så den er mer stabil er ganske høyt på todolisten :smile: Takk for at dere sier fra!

2 Likes

Lunefull er nok en veldig passende beskrivelse i såfalll :joy:
Men det fungerer iallefall slik her. Skrur jeg av nattmodusen kommer søkefeltet opp med søkeforslag på tickere når jeg skriver inn en tickertext.
I nattmodus skjer det ingen verdens ting når jeg skriver inn noe i tekstfeltet. :man_shrugging:

1 Like

Hos meg bugger alltid teksten i søkefeltet hvis jeg går fra en tråd tilbake til forsiden, men hvis jeg laster forsiden på nytt dukker den opp.

Jeg var litt mer forsøksrotte for deg :rat:

Når jeg reloader siden fungerer alt som det skal. Går jeg inn og ut av tråder, fungerer den også som den skal. Men så fort jeg går inn på aksjonærlistene og tilbake til forsiden, fungerer ikke søkefunksjonen lenger.

Jeg kan ta en Twist (med karamell) som takk og belønning :kissing_heart:

1 Like

Takk for tips og Twist :smiley:

Mine favoritter snurrer bare også. Har vert sånn en stund, men kunne vært greit å få oppdatert nå når der er en egen nedtrekksliste på aksjonærlistene :slight_smile: Hjelper ikke å gå inn/ut. Bruker Chrome og Windows 10.

1 Like

Hur lång tid tar det innan vi får Pixep in så man kan lägga in den i portföljen här på TI ?? :slight_smile:

Hei @erpe80, jeg venter på at det skal komme inn via dataleverandøren, men har ingen ETA dessverre :frowning:

1 Like

Linjen i toppen som inneholder kursen på aktuelle aksje mangler navnet på aksjen.
Dette medfører at en kan missforstå og rote det en leser sammen med feil selskap.

Hei, står ikke navnet til venstre? Har du et eksempel? :smile:

Der står kun tekinvestor til venstre på topplinjen.

Deretter følger kursen.

Sikkert noe jeg gjør galt,men hva?


blocked.gif

hey PDX,inntjeningen LTM på denne nettsiden,snakker vi en kasse øl ,en splitter ny Tesla eller et hus på Oslo`s veskant ? :sweat_smile:

lurte på om du hadde en prislapp på “Tekinvestor.no”?

har ikke noe cash akkurat nå :grimacing:…men måtte bare spørre :slightly_smiling_face:

Hvis jeg skulle gjettet tror jeg forumet er verdt et sted mellom 2–4 mill. Inntjeningen begynner kanskje å nærme seg en ny Model 3. Mesteparten går tilbake til videreutvikling av tjenestene, så har ikke champagne til alle måltid riktig enda :wink:

8 Likes

Før du evt selger til kåte beilere bør du ta en runde med innsiderne. Mulig det er mer å hente på en rettet emi her :drooling_face::stuck_out_tongue_winking_eye:

4 Likes

Ingen planer om å selge heldigvis :slight_smile: Tar minst 10 år til :slight_smile:

5 Likes