Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Bra! Så for meg å skulle debugge hele natten nå :sweat_smile:

Reboota appen, ok her og. Tross alt penere;)

1 Like

Hvor er oversikten over alle brukere som er online? Er den helt borte?

Har vært borte en liten stund, den tok litt for mye CPU-kraft fra serveren :wink:

2 Likes

Om jeg trykker på et innlegg og velger send via mail, så kræsjer ios appen.

1 Like

Ble det litt mye møllerstran idag @pdx

3 Likes

image

1 Like

Angående tråden for aksjonærliste, etterkvart som det blir mangen lister, så vil det bli uoversiktlig etterkvart som den blir fylt opp, kanskje det burde være en «listetråd» for hvert selskap, så blir det lett og sammanligne liste for liste, det blir også lettere dersom man skal søke tilbake i tid i historiske lister.
Bare en tanke fra en enkelt sjel :slight_smile:

3 Likes

Det er hvertfall en egen tråd for aksjonærlister for Nano, kanskje en idé at de som ønsker det for de respektive selskaper kan lage en egen tråd? Det er sikkert det allerede for flere selskaper. :slightly_smiling_face:

2 Likes

@pdx hadde vært fett med ett sted man kan importere aksjonælister for å se utvikling. :slightly_smiling_face:

2 Likes

Ikke en dum ide :smile: finnes det slike oversikter andre steder? Har meglere tilgang til dette?

@Kronn & @Oilimp: enig med dere, jeg skal opprette egne tråder for hver aksje når jeg snart begynner å samle inn lister mer systematisk :smile:

2 Likes

Btw, hvis du skal lage featuren, så hadde jeg bare lagret dataene med navn i plain tekst, dato og antall, så hvis f.eks et navn ikke matcher fordi det er skrevet feil, så kan man bare redigere navnet for å få match med tidligere importer, også hvis det er en import som har blitt “feil”, så kan den bare slettes. I visningen, så gjør du matchingen. :slight_smile:

1 Like

Mulig å få en “Print ut innlegg” knapp under innleggene (ved siden av bokmerk f.eks)? Ikke alltid like kult å copy/paste til word. :slight_smile:

3 Likes

Print? WTF :stuck_out_tongue:

4 Likes

Too old school? :joy:

4 Likes

Du kan jo kanskje gi @pdx faxnummeret ditt? :stuck_out_tongue_closed_eyes::joy::joy:

4 Likes

Haaa haaa haaaa no’ ble det Go’ stemning her!! :stuck_out_tongue_winking_eye::joy::joy:

4 Likes

Kjære PDX…
Gostemning her…
Lurte på en ting…

5 Likes

Gostemnings lynpost

5 Likes