Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Mannen er jo småbarnspappa, han har skiftet bleier i flere timer allerede :slight_smile:

1 Like

Hadde det vært mulig og laget en oversikt over de mest likte innleggene på hele siden for en dag/uke/måned?

Er så mange tråder å følge med på at jeg ikke rekker rundt til halvparten, men om det er noen innlegg man virkelig trenger å få med seg kunne jo en slik oversikt vært til stor hjelp.

3 Likes

Det er vel mulig nevnt av noen tidligere, men hadde det vært mulig i appen å få en header øverst som forteller hvilken tråd man er inne og leser i? Det er slik på webversjonen. Veldig kjekt, da jeg uten den infoen har lett for å miste tråden i hva jeg leser om til tider :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 Likes

Jeg trodde det bare var jeg som var så distré at jeg plutselig ikke visste hvilken tråd jeg var på😊

1 Like

Det er mulig, men veldig krevende. Jeg kan ikke love at det skjer med det første, men jeg kunne tenkt meg en slags feed-visning man kunne byttet til på forsiden som er omtrent det du beskriver :slight_smile:

Det er sikkert mulig, jeg legger det i lista :smiley:

Takk!

2 Likes

Her er løsningen :slight_smile:

Trykk på navigasjonen nederst til høyre for å se hva tråden du er i heter på mobil :slight_smile:

Se video: https://meta.discourse.org/t/why-doesnt-the-mobile-layout-put-the-topic-title-in-the-sticky-header/69560/2?u=discoursemetrics

1 Like

Jeg får ikke åpnet appen på iphone lengre. Fungerte helt fint frem til i dag midt på dagen. Nå lukker den seg automatisk et par sekunder etter jeg åpner den opp. Frem til den lukker seg ser jeg kun hvit skjerm.

Tror jeg fant feilen, virker nå igjen hos meg. Hva med hos deg? :slight_smile:

Perfekt!!! :smiley:

1 Like

Pdx, kan du ta en kikk på Nanos TA- tråd?
Litt vanskelig å flagge emojis…

2 Likes

Dette er fikset på en bedre måte nå :slight_smile:

5 Likes

Fantastisk! Du fortjener en god klapp på skulderen nå :grin: takk! Nå kan alzheimers bare komme för fullt :smile:

1 Like

Appen lukker seg på iphone idet jeg åpner den igjen.

Jeg har feedback til deg @pdx!

God fredag + du er awesome!:tada::rocket::clap:

6 Likes

Fikset?

Jepp! :smiley:

1 Like

må være medlem i 1 uke før du kan poste noe? :smiley: :sweat_smile:

Eventuelt øke det gradvis… kan poste 1 innlegg til dagen første måned eller noe i den duren

2 Likes

Må finne en løsning for å fjerne de mest åpenbare troll, kanskje etpar av de medlemmene @pdx har mest tillit til kan få mod-ansvar/mulighet til å sperre brukere?
Om så midlertidig til Pdx kan se over. De ødelegger mange tråder i løpet av en uke…

Er det mulig å få indekser inn i “favoritt” lista?

Jeg skulle gjerne hatt OSE3520GI.OL inn i lista :slight_smile: Og forsåvidt hovedindex obx.ol

Nyttig å se hvor mye i takt med indeks enkelte biotek oppfører seg.

3 Likes

Ja som spått off å nocturne :joy: de kan bli admins