Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Filmtips 🍿

Fantastisk film, enestående locations, dette er balsam for hjernen.
Bør sees på storskjerm eller projector.

2 Likes

Bra film (zombie pandemic).

2 Likes

Vi kommer jo aldri unna Mel Brooks.

Denne ble akkurat lagt ut på Nfliks

2 Likes


Utrolig. Er vel ikke andre ord for det. Har du en dårlig dag og føler deg dum burde du sette på denne.

3 Likes

Kul rolle av Mads Mikkelsen som leiemorder.
Ute på Netflix.

2 Likes

Anbefales om du liker fengselsfilmer! Og om du ikke gjør det.

Sett filmen? Gi din score (10 er best)!

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmegivere

Edit: Netflix original. Synes de har vært overraskende bra de jeg har sett så langt.

3 Likes

Shoplifters

Fasinerende / skremmende

4 Likes

Likte denne, må bare si at jeg liker flat earthers, de er så positive i sin overbevisning uten å egentlig plage så mange andre :slight_smile:

1 Like

Vel, de lurer vel de mindre smarte til å betale penger. Den gyroen til 20kUSD var jo magisk.
Liker at de såkalte “forskerne” prøvde å avkrefte at jorden var rund med flere eksperimenter, men alle failet… I wonder why…
Best Comedy of 2019 so far.

3 Likes

DEt beste var det forsøket på slutten. Som bekreftet at jorden ikke var flat :smiley:

1 Like

Ja, det var en høydare.
Likte også når hun tullete kattedama holdt på å innse at hun også var en av de tullingene som overså alt bevis og kun hadde sin overbevisning. Hun var SÅÅÅ nært! :joy:

Så denne filmen i helgen. Vurdert å se den en stund, og når jeg så den ble anbefalt her med god score fikk jeg omsider ut fingeren. Likte filmen, men måtte inn på internett for å få hjelp til å skjønne en del greier etterpå. Uansett en kul film.

1 Like
1 Like

Som å se TekInvestor kjøre fundamental analyse av funcom😅

3 Likes

Denne er bra!

2 Likes

Den er fantastisk!

But I, being poor, have only my dreams;
I have spread my dreams under your feet;
Tread softly because you tread on my dreams.

3 Likes

Ikke verdt å se nyinnspillingen, spør du meg. Vet ikke hva Hollywood tror dem er for noe når de skal amerikanisere en såpass god film under ti år etter den kom ut

1 Like

bare vent til Saudi Aramco engang blir børsnotert,der de begynner å rapportere størrelsen på oljereservoarene sine…

:face_with_hand_over_mouth::chart_with_downwards_trend::interrobang:

1 Like

Matthew McConaughey i bra form her. Bra film.

3 Likes