Diskusjon Triggere PortefĂžljer

Filmtips 🍿

Lav bĂžrsfaktor, men en rĂžrende historie, anbefales:

Knall, enda en jeg ikke har sett
takk :clap:t2:

Ikke en film du kan nyte i sofaen, og du mÄ gjerne til London for Ä oppleve. Men om du har tid og ikke minst rÄd er det sterkt Ä anbefale en av forestillingene dems.

Veldig koselig film.

KOPPS, en svensk film gÄr pÄ HBO nÄ. Husker den var hysterisk morsom. :slight_smile:

https://no.hbonordic.com/movies/kopps/1f10ced-00d18b164b5?gclid=EAIaIQobChMI3oGvvcuU2AIVkh0YCh3zTA6UEAAYASAAEgIcs_D_BwE

Shot Caller anbefales! Den fortjener Ä bli repetert i trÄden. :slight_smile:

anbefalles :slight_smile:

Den 12.mann synes bÄde jeg og kona var bra. Veldig bra faktisk.

bra til Ă„ vĂŠre norsk eller skikkelig bra?

Var og sÄ denne pÄ kino i gÄr. Har sett de 3 andre ogsÄ, og synes den holder kvaliteten oppe selv om den kansje ikke er like bra som nr 1.

Hunt for the Wilderpeople, ikke mange jeg kjenner som har sett den - feelgood film med Sam Neill :facepunch:

Den er enestÄende!:grinning::grinning:

Triangle er en god mindbender for de som liker det og man from earth er en finurlig lavproduksjonsfilm som bĂžr nytes i det kalde vintervĂŠret:)

&

Jeg synes den var skikkelig bra

Dokumentar pÄ nrk om Jan Baalsruds flukt, ogsÄ spennende :slightly_smiling_face:

For de som liker horror filmer:

Min gamle nabo og en av mine nermeste venner klippet faktisk den filmen :slight_smile:

MĂ„ vĂŠre han her:

:slight_smile:

god dokumentar :slight_smile: nÄ blir det Ä se filmen. husket nÄr jeg begynte Ä se dokumentaren at jeg har sett original filmen for mange Är siden.

Andre var regissÞren pÄ filmen. Patrick jobbet med klipp :slight_smile: