Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Filmtips 🍿


Veldig koselig film.

1 Like

KOPPS, en svensk film går på HBO nå. Husker den var hysterisk morsom. :slight_smile:

https://no.hbonordic.com/movies/kopps/1f10ced-00d18b164b5?gclid=EAIaIQobChMI3oGvvcuU2AIVkh0YCh3zTA6UEAAYASAAEgIcs_D_BwE

2 Likes

Shot Caller anbefales! Den fortjener å bli repetert i tråden. :slight_smile:

3 Likes

anbefalles :slight_smile:

5 Likes

Den 12.mann synes både jeg og kona var bra. Veldig bra faktisk.

bra til å være norsk eller skikkelig bra?

1 Like

Var og så denne på kino i går. Har sett de 3 andre også, og synes den holder kvaliteten oppe selv om den kansje ikke er like bra som nr 1.

Hunt for the Wilderpeople, ikke mange jeg kjenner som har sett den - feelgood film med Sam Neill :facepunch:

Den er enestående!:grinning::grinning:

1 Like

Triangle er en god mindbender for de som liker det og man from earth er en finurlig lavproduksjonsfilm som bør nytes i det kalde vinterværet:)


&

Jeg synes den var skikkelig bra…

1 Like

Dokumentar på nrk om Jan Baalsruds flukt, også spennende :slightly_smiling_face:

4 Likes

For de som liker horror filmer:

Min gamle nabo og en av mine nermeste venner klippet faktisk den filmen :slight_smile:

2 Likes

Må være han her:


:slight_smile:

god dokumentar :slight_smile: nå blir det å se filmen. husket når jeg begynte å se dokumentaren at jeg har sett original filmen for mange år siden.

1 Like

Andre var regissøren på filmen. Patrick jobbet med klipp :slight_smile:

1 Like

Oi, sjekk hva som ligger på youtube, denne er fiiiiiine:

1 Like


Brasiliansk film om spesial politiet Bope i Brasil. Jeg setter nr. 1 hakket før 2. Anbefales!

1 Like

TRopa de elite! Som 1ern egentlig heter er faktisk litt magisk. Verste er at virkeligheten var like sprø som den er i filmen.

1 Like