Fantastisk film, enestående locations, dette er balsam for hjernen.
Bør sees på storskjerm eller projector.
Bra film (zombie pandemic).
Vi kommer jo aldri unna Mel Brooks.
Denne ble akkurat lagt ut på Nfliks
Utrolig. Er vel ikke andre ord for det. Har du en dårlig dag og føler deg dum burde du sette på denne.
Kul rolle av Mads Mikkelsen som leiemorder.
Ute på Netflix.
Anbefales om du liker fengselsfilmer! Og om du ikke gjør det.
Sett filmen? Gi din score (10 er best)!
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmegivere
Edit: Netflix original. Synes de har vært overraskende bra de jeg har sett så langt.
Shoplifters
Fasinerende / skremmende
Likte denne, må bare si at jeg liker flat earthers, de er så positive i sin overbevisning uten å egentlig plage så mange andre
Vel, de lurer vel de mindre smarte til å betale penger. Den gyroen til 20kUSD var jo magisk.
Liker at de såkalte “forskerne” prøvde å avkrefte at jorden var rund med flere eksperimenter, men alle failet… I wonder why…
Best Comedy of 2019 so far.
DEt beste var det forsøket på slutten. Som bekreftet at jorden ikke var flat
Ja, det var en høydare.
Likte også når hun tullete kattedama holdt på å innse at hun også var en av de tullingene som overså alt bevis og kun hadde sin overbevisning. Hun var SÅÅÅ nært!
Så denne filmen i helgen. Vurdert å se den en stund, og når jeg så den ble anbefalt her med god score fikk jeg omsider ut fingeren. Likte filmen, men måtte inn på internett for å få hjelp til å skjønne en del greier etterpå. Uansett en kul film.
Som å se TekInvestor kjøre fundamental analyse av funcom😅
Denne er bra!
Den er fantastisk!
But I, being poor, have only my dreams;
I have spread my dreams under your feet;
Tread softly because you tread on my dreams.
Ikke verdt å se nyinnspillingen, spør du meg. Vet ikke hva Hollywood tror dem er for noe når de skal amerikanisere en såpass god film under ti år etter den kom ut
bare vent til Saudi Aramco engang blir børsnotert,der de begynner å rapportere størrelsen på oljereservoarene sine…
Matthew McConaughey i bra form her. Bra film.