Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Filmtips 🍿

Skjult promotering av burgerkjeden «wendy’s» :upside_down_face:

2 Likes

Ok hvem vet hvor dette hører hjemme. Sikkert ikke her, men?

Utrolig interessant utvikling. Kan få ett marked som flommer over av amatører som lager animert underholdning helt ekstremt mye raskere enn det som er mulig per i dag.

Er mange ekstremt talentfulle mennesker som ikke kan få laget ting raskt, fordi de jobber alene og det tar dem 6+ måneder å lage ting som er relativt korte:

(animert og tegnet av en person, ekstremt bra, men tok lang tid å lage for å si det sånn).

Når jeg tenker over det, så hører det kanskje mer hjemme i en AI tråd enn her.

5 Likes

Jeg sitter og venter på noen fantastiske anime-serier der sesongene tar flere år å animere. Så dersom man kan redusere tiden slik animering tar ved hjelp av ny teknologi vil det være en radikal endring i den delen av underholdningsindustrien.

1 Like

AI kommer til å ta over de kreative, morsomme jobbene, men som de løser på en kommersiell, ikke innovativ måte, mens menneskene gjør kjedelige assistent jobber for å støtte AIen så resultatet blir akseptabelt (men aldri skikkelig bra).

4 Likes

Inflation, en eksperimentell kortfilm fra 1928

2 Likes

Boston Strangler (2023)

7,5 av 10

2 Likes

1968 - 10/10 - TBstnStglr1968 : Free Download, Borrow, and Streaming : Internet Archive

3 Likes

En katalyptisk symfoni over iboende djevelskap som finner sin fødsel og sin død.

Tetris

8,8/10

Beefed up versjon av sannheten, men med nok av sannhet etter hva jeg har lest.

Filmatisk er dette en stor pose smågodt :cupid: Glitrende film selv om du ikke ser den to ganger.

1 Like

På hvilken plattform finnes den?

Lasta ned ulovlig, jeg. Men Apple TV pluss eller hva det heter : )

Serien The North Water med Colin Farrell og andre bra folk :love_you_gesture: Jeg gir den 8,5 av 10. Føles som en film :slightly_smiling_face:

2 Likes

Beef på Netflix. Lettbeint og moro men med tiltagende dybde.

2 Likes

sett denne?

2 Likes