(Spådom)
ny Hollywood trend: sparer mye penger på å bruke AI i stedet for ekte skuespillere
https://twitter.com/i/status/1784553566495023180
ikke lev på hamburgere
Hamburgere er nok greit nok, men super size? Masse ekstra brus og pommes frites og kalorier i gigantiske mengder
Denne ser eg frem til lenge siden vi har fått noe good apokalypse greier nå er det ikkje? Sånn bortsett fra værmeldingene da
Det er på tide med “28 years later”!
Leste en novellesamling der en av novellene ( short story på engelsk er mye bedre), handler om en fyr som flytter alle tingene sine uti hagen, og lever som vanlig der, med tv og kjøkkenutstyret på koblet. Det minte meg om denne filmen som jeg så for mange år siden
og det viste seg også at filmen er basert på denne novellen (som bare er noen få sider lang). Lurte litt på å se filmen om igjen men samtidig ser jeg at den har en lunken score på imdb. Husker filmen som bra, men først og fremst pga oppsettet som er morsomt. Er det noen andre som husker denne filmen? Verdt å se igjen?
Med Tom Hardy blir sikkert dette fett
Jeg så om igjen la haine og city of god, to bra filmer som er ganske tematisk like men veldig forskjellig stilmessig.
Tigerland
Med fare for å gjenta et ganske samlet anmelderkorps: Denne var god. Nesten så jeg tør å påstå at det ligger potensiale for livslærdom her for de fleste av oss.
A man called Otto skulle vært laget med Clint Eastwood
Selv om man har sett en film mange ganger, om det er en veldig bra film kan man like gjerne se den en gang til som å se en random ny film
For meg ble det denne igjen her om dagen og skal nok kose meg med 2ern igjen om ikke lenge