Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Fingerprint Cards (FING) 🖐

Hva skjedde? :stuck_out_tongue_winking_eye: Bra kostnadskutt, men de er fortsatt ikke i pluss :stuck_out_tongue_closed_eyes:

kapasitive sensoren 1511 hadde delvis effekt pÄ Q4
Beste sensoren og den som har gode marginer
Denne sensoren hoster 1.2 dollar
Optiske senoren koster 5.5 dollar denne testes for kunder og ifÞlge FPC er den beste senoren pÄ markedet.Det er denne nyheten som brÄ snudde nedgangen i dag.Forventer denne lanserer pÄ en messe i mars.BSC markedet som forventes Ä bli milliard marked er FPC lederen.Tror FPC snur og reprises pÄ gamle nivÄer.Q4 rapporten skriftlig var kjedelig og det var den som kjÞrte kursen til 15 dem som hÞrte webcasten kjÞpte alt de kunne aksjen var pÄ toppen 18.60
Hadde jeg hĂžrt webcasten kunne jeg tjent ny tesla i dag
Ultralyd sensoren jobbes med produksjon metoder Ä fÄ prisen ned der ligger prisen 12-17 dollar.Apple har ikke klart Ä fÄ denne teknologien til Ä fungere.Jeg tror FPC kan bli kjÞpt av Apple om det viser seg de har bedre teknologi en Apple nÄr det gjelder ultralyd sensoren.Qualcomm har denne ultralyd sensoren men den er ikke optimal og koster 17 dollar.Verd Ä hÞre Q4.https://engage.vevent.com/index.jsp?eid=3483&seid=141

2 Likes

SpĂžr gjerne noe der er usikker for jeg er Fing Kongen

2 Likes

Takk, veldig bra info!, :ok_hand:

Hva brukes ultralyd sensoren til?

Til Mobil telefoner fingren kan senses hvor som helst i display vÄte fingre ogsÄ. Sikkerheten pÄ den er optimal.Optisk sensor fungerer dÄrlig og ikke hele display bare pÄ en punkt pÄ display

3 Likes

Meget Sannsynlig optiske sensoren blir lansert her MWC - BARCELONA, SPAIN

25 - 28 February 2019
About the event

1 Like

Hva tror du om kursen fremover? Hadde hÄpet pÄ en liten dipp ned etter tallene, men neida :smile:

Tror denne skal opp mot 40 flere gode nyheter skal materialiseres
Kun en nedgang i verdens Ăžkonomien som kan bremse oppgangen i Fing

1 Like

Ja ja noen som fĂžlger med her.:grin::grin::heart_eyes::heart_eyes::heart:

Jag hoppar in och ut :smiley: just nu in


1 Like

FING kan reprises

1 Like

21/02-2019 07:05:31: (FING-B.ST) Fingerprint Cards AB (publ) signs partnership with Gemalto and secures the world’s first volume order of fingerprint sensors for dual-interface payment cards

21/02-2019 07:05:32: (FING-B.ST) Fingerprint Cards AB (publ) tecknar avtal med Gemalto och sÀkrar vÀrldens första volymorder av fingeravtryckssensorer för kontakt- och kontaktlösa betalkort

Gratis Fing
:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart::heart::worried:

FÞrste volumordre, men ikke signifikant rent finansielt, det var jo smÄskuffende.

“SmĂ„skuffende”? :stuck_out_tongue:

Nyheten er ikke super hot, men de skriver jo implisitt at teknologien deres er ledende pÄ markedet og at dette nok er starten pÄ noe stÞrre. :slight_smile:

1 Like

Det er greit, men hvilke volumer snakker vi om fĂžr det begynner Ă„ generere penger da?

Nyheten er stor
Gemalto skal ogsÄ lisensiere FPC teknologi plattform
Neste nyhet kan bli
NXP og IDEMIA kontrakt nÄr som helst

1 Like

Jeg tipper vi snakker to-siffret antall millioner fÞr det blir signifikant. Greia er jo at du gjerne starter som her, med en kontrakt som er mye, mye lavere. NÄr du har levert den, sÄ er det nok mer sannsynlig at andre potensielle kunder blir interessert.

1 Like